Pregled bibliografske jedinice broj: 534058
Glazbene kompetencije učitelja
Glazbene kompetencije učitelja // Kompetencije i kompetentnost učitelja : Osijek, 18. i 19. travnja 2007. : zbornik radova = Competences and teacher competence : Osijek, 18th - 19th April 2007. : proceedings / Babić, Nada (ur.).
Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2007. str. 191-197 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 534058 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Glazbene kompetencije učitelja
(Music teacher competency)
Autori
Ercegovac-Jagnjić, Gordana ; Nikolić, Lidija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Kompetencije i kompetentnost učitelja : Osijek, 18. i 19. travnja 2007. : zbornik radova = Competences and teacher competence : Osijek, 18th - 19th April 2007. : proceedings
/ Babić, Nada - Osijek : Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2007, 191-197
ISBN
978-953-6965-11-3
Skup
Međunarodni znanstveni kolokvij Kompetencije i kompetentnost učitelja (2007 ; Osijek)
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 18.04.2007. - 19.04.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
glazbeno obrazovanje učitelja
(music education of teachers)
Sažetak
Isticanje važnosti učitelja kao sudionika obrazovnoga sustava, a time i nužnost poboljšanja kvalitete njihove naobrazbe, konstanta su svakoga vremena pa i ovoga našeg. U tom duhu nastupajućih promjena obrazovnoga sustava, logično se javila potreba za reformiranjem područja glazbenoga obrazovanja učitelja. Akademska 2005./2006. donijela je novinu u viskom obrazovanju poznatiju pod nazivom Bolonjski proces. 2006./2007. reforma je obuhvatila i osnovnoškolsku naobrazbu. Unatoč velikim očekivanjima glazbena kultura je u obje reforme zadržala status quo stanje, ulogu kulturno-umjetničkog marginalca. Ta se činjenica može protumačiti nepoznavanjem logike same glazbene struke, ali i odsustvom spoznaja o važnosti i glazbe kao bitnog određenja europske civilizacije. Glazbene kompetencije učitelja sublimiraju u sebi čitav niz znanja, sposobnosti i vještina koje su razultat cjelokupnog školovanja, a ne samo onoga obuhvaćenoga studiranjem na učiteljskom fakultetu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek