Pregled bibliografske jedinice broj: 534057
Poteškoće u nastavi sviranja na učiteljskom studiju
Poteškoće u nastavi sviranja na učiteljskom studiju // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, L (2004), 12; 116-124 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 534057 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poteškoće u nastavi sviranja na učiteljskom studiju
(Difficulties in teaching the Faculty of Teachers Education)
Autori
Šenk, Lidija ; Ercegovac Jagnjić, Gordana
Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) L
(2004), 12;
116-124
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
vještine sviranja ; note ; studenti ; nastava
(playing skills ; notes ; students ; teaching)
Sažetak
U višegodišnjem radu sa studentima koji se pripremaju za zvanje učitelja, nailazimo na cijeli niz poteškoća u realizaciji nastave kolegija Sviranje. Zašto učitelj treba pjevati, svladati vještinu sviranja, znati čitati notne znakove? Zašto razredbenim postupkom nisu provjerene glazbene sposobnosti ako o njima ovisi uspješnost studiranja? Zašto glazbeni sadržaji iziskuju toliko mnogo vremena potrebnoga za njihovo usvajanje i uvježbavanje? Ovo su samo neka od pitanja studenata na početku studija, a tijesno su povezana sa njihovim glazbenim predznanjem, kao i stavovima o mjestu i važnosti glazbene kulture kako u odgojno-obrazovnoj strukturi osnovne škole, tako i životu suvremenoga čovjeka. Kako bismo pojasnile probleme i poteškoće na koje nailaze studenti i nastavnici u zajedničkom radu tijekom glazbene naobrazbe na učiteljskom studiju, pokušale smo se osvrnuti na one najizraženije i "najvažnije".
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Gordana Ercegovac-Jagnjić
(autor)