Pregled bibliografske jedinice broj: 533385
Percepcija spremnosti studenata Sveučilišta u Rijeci za obrazovanjem za održivi razvoj: „Nitko ne govori kako postići održivost“
Percepcija spremnosti studenata Sveučilišta u Rijeci za obrazovanjem za održivi razvoj: „Nitko ne govori kako postići održivost“ // RAZVOJ I OKOLIŠ – PERSPEKTIVE ODRŽIVOSTI ; knjiga sažetaka / Izvor Rukavina i Krešimir Žažar (ur.).
Zagreb: Odsjek za sociologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; FF Press, 2011. str. 105-106 (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 533385 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percepcija spremnosti studenata Sveučilišta u Rijeci za obrazovanjem za održivi razvoj: „Nitko ne govori kako postići održivost“
(Perceptions of preparedness of students at the University of Rijeka for education for sustainable development: “No one tells how to achieve sustainability”)
Autori
Nena Rončević ; Branko Rafajac
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Izvornik
RAZVOJ I OKOLIŠ – PERSPEKTIVE ODRŽIVOSTI ; knjiga sažetaka
/ Izvor Rukavina i Krešimir Žažar - Zagreb : Odsjek za sociologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; FF Press, 2011, 105-106
ISBN
978-953-175-402-6
Skup
RAZVOJ I OKOLIŠ – PERSPEKTIVE ODRŽIVOSTI
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.10.2011. - 07.10.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
stavovi studenta; zainteresiranost za održivost
(student attitudes; interest in sustainability)
Sažetak
Nezamjenjiv mehanizam, odnosno socijetalni alat koji može pomoći u stvaranju održive budućnosti jest odgoj i obrazovanje za održivi razvoj. Važnu ulogu i odgovornost u tom procesu u smislu generianja spoznaja i programa ima visoko obrazovanje, odnosno cjelokupna „elita znanja“ čiji je sastavni dio i sadašnja generacija studenata. Oni su ti koji će uskoro u društvu zauzimati ključne pozicije, donositi nove razvojne odluke i obrazovati nove naraštaje. U radu se izlažu rezultati istraživanja stavova studenata prvih i završnih godina studija Sveučilišta u Rijeci spram održivog razvoja i obrazovanja za održivi razvoj (N=1000), provedenog u razdoblju od listopada do prosinca 2010. Cilj istraživanja bio je ispitati zastupljenost sadržaja održivog razvoja u aktualnim studijskim programima i percepciju spremnosti i potrebe za obrazovanjem za održivi razvoj (zainteresiranost za nove studijske programe). Rezultati pokazuju visok stupanj interesa studenata za studijima iz područja održivosti: svaki drugi student zainteresiran je za stjecanje stupnja prvostupnika i diplomsku razinu studija, a za doktorski studij iz području održivosti zainteresirano je 36 % studenata Sveučilišta u Rijeci. Ovi rezultati su vrlo važni i ohrabrujući i mogu (trebaju) poslužiti upravljačkim elitama kao orijentacija i indikator u planiranju i programiranju budućih studijskih programa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-0000000-0931 - Sveučilište i vanjsko okruženje u kontekstu europskih integracijskih procesa (Ledić, Jasminka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka