Pregled bibliografske jedinice broj: 53333
Učiteljice i učitelji razredne nastave - odnos prema provođenju nastave tjelesne i zdravstvene kulture
Učiteljice i učitelji razredne nastave - odnos prema provođenju nastave tjelesne i zdravstvene kulture // Kadrovi u fizičkoj kulturi - sadašnjost i budućnost / Delija, Krešimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski savez pedagoga fizičke kulture, 1999. str. 48-51 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 53333 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učiteljice i učitelji razredne nastave - odnos prema provođenju nastave tjelesne i zdravstvene kulture
(Teachers' attitudes toward physical education classes)
Autori
Bosnar, Ksenija ; Prot, Franjo ; Šafarić, Zlatko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kadrovi u fizičkoj kulturi - sadašnjost i budućnost
/ Delija, Krešimir - Zagreb : Hrvatski savez pedagoga fizičke kulture, 1999, 48-51
Skup
8. ljetna škola pedagoga fizičke kulture Republike Hrvatske Kadrovi u fizičkoj kulturi - sadašnjost i budućnost
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 26.06.1999. - 30.06.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
nastava tjelesne i zdravstvene kulture; učitelji; stavovi
(physical education classes; teachers; attitudes)
Sažetak
Konstruiran je upitnik i anonimno primijenjen na 215 učitelja i učiteljica razredne nastave iz dvadesetak zagrebačkih osnovnih škola.Od ispitanika je tražena procjena afiniteta prema nastavi tjelesne i zdravstvene kulture, procjena radnog opterećenja, procjena osobne kompetentnosti posebno s obzirom na sposobnosti i posebno s obzirom na znanja, te procjena kontrole nad situacijom na nastavi. Učitelji i učiteljice dominantno iskazuju pozitivni odnos prema ovoj nastavi, osjećaju se kompetentnima i ne prekomjerno opterećenima, no, pokazuju velik strah od ozljeda na nastavi i rado bi je dijelili ili prepustili profesorima fizičke kulture.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija