Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 533062

Informatička pismenost studenata Filozofskog fakulteta u Zadru


Zekanović-Korona, Ljiljana; Penezić, Zvjezdan
Informatička pismenost studenata Filozofskog fakulteta u Zadru // MIPRO CE 2000 / Marina Čičin-Šain, Pavle Dragojlović (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2000. str. 41-44 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 533062 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Informatička pismenost studenata Filozofskog fakulteta u Zadru
(Computer literacy of students of Faculty of Philosophy in Zadar)

Autori
Zekanović-Korona, Ljiljana ; Penezić, Zvjezdan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
MIPRO CE 2000 / Marina Čičin-Šain, Pavle Dragojlović - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2000, 41-44

ISBN
953-6042-71-1

Skup
COMPUTERS IN EDUCATION

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 22.05.2000. - 26.05.2000

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
nastavnici; obrazovanje; računala
(teachers; education; computers)

Sažetak
Danas računala susrećemo svuda oko nas, pa je neophodno da se studenti znaju služiti s računalom. Stoga se ovim ispitivanjem pokušalo procijeniti:kolika je razina predznanja iz informatike studenata Filozofskog fakulteta u Zadru, koliko studenti nauče za vrijeme studija i koliko je općenito znanje informatike za vrijeme i nakon studija. Ispitivanje je provedeno na uzorku od 387 ispitanika, studenata prve do četvrte godine uključujući i apsolvente.Ovim ispitivanjem je utvrđeno da se oko 20 % ispitanika nakon završetka studija neće znati služiti računalom zbog nepostojanja nastave informatike tijekom srednje škole , kao i zbog nepostojanja nastave iz informatike niti tijekom fakultetskog obrazovanja. Daljnja analiza podataka uključivala je različite statističke postupke pomoću kojih se nastojalo detaljnije objasniti :elemente informatičke pismenosti. Također se nastojalo ukazati i na neke oblike rada kroz koje bi bilo moguće unaprijediti informatičku pismenost studenata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru


Citiraj ovu publikaciju:

Zekanović-Korona, Ljiljana; Penezić, Zvjezdan
Informatička pismenost studenata Filozofskog fakulteta u Zadru // MIPRO CE 2000 / Marina Čičin-Šain, Pavle Dragojlović (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2000. str. 41-44 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Zekanović-Korona, L. & Penezić, Z. (2000) Informatička pismenost studenata Filozofskog fakulteta u Zadru. U: Marina Čičin-Šain, P. (ur.)MIPRO CE 2000.
@article{article, author = {Zekanovi\'{c}-Korona, Ljiljana and Penezi\'{c}, Zvjezdan}, editor = {Marina \v{C}i\v{c}in-\v{S}ain, P.}, year = {2000}, pages = {41-44}, keywords = {nastavnici, obrazovanje, ra\v{c}unala}, isbn = {953-6042-71-1}, title = {Informati\v{c}ka pismenost studenata Filozofskog fakulteta u Zadru}, keyword = {nastavnici, obrazovanje, ra\v{c}unala}, publisher = {Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Zekanovi\'{c}-Korona, Ljiljana and Penezi\'{c}, Zvjezdan}, editor = {Marina \v{C}i\v{c}in-\v{S}ain, P.}, year = {2000}, pages = {41-44}, keywords = {teachers, education, computers}, isbn = {953-6042-71-1}, title = {Computer literacy of students of Faculty of Philosophy in Zadar}, keyword = {teachers, education, computers}, publisher = {Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font