Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 533053

Programirana nastava pomoću računala kao obrazovna tehnologija


Zekanović-Korona, Ljiljana; Miletić, Josip
Programirana nastava pomoću računala kao obrazovna tehnologija // Informatologia, 36 (2003), 1(82); 37-41 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 533053 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Programirana nastava pomoću računala kao obrazovna tehnologija
(Computer assisted teaching as educational technology)

Autori
Zekanović-Korona, Ljiljana ; Miletić, Josip

Izvornik
Informatologia (1330-0067) 36 (2003), 1(82); 37-41

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
računalo; nastava; obrazovanje; tehnologija; programiranje
(computer; assisted; education; technology; programming)

Sažetak
U radu se raspravlja o mogućnostima uporabe računala u programiranoj nastavi. Analizira se obrazovna tehnologija i nastavna tehnologija. Na temelju provedenoga terenskog istraživanja, nastojalo se utvrditi efekt programirane nasuprot tradicionalnoj nastavi na usvojenost gradiva jedne nastavne cjeline iz hrvatskog jezika kod učenika i zadovoljstvo učenika ovakvim načinom poučavanja. U istraživanju je provedeno grupno testiranje znanja iz hrvatskoga jezika. U svakom su razredu formirane eksperimentalna i kontrolna skupina učenika. Eksperimentalna je skupina učila putem programirane nastave na računalima (svaki je učenik radio na zasebnom računalu u grupi od oko 10 učenika). Kontrolna je skupina poučavana na tradicionalan način s učiteljicom kao nosiocem nastavnog procesa. Istraživanjem nisu utvrđene statistički značajne razlike u količini usvojenog gradiva između eksperimentalnih i kontrolnih skupina učenika. Istraživanje uključuje i provedenu anketu o mišljenju učenika o svladavanju nastavnoga gradiva pomoću računala. Učenici su izrazili svoje nezadovoljstvo tradicionalnom nastavom i monotonijom predavanja. Priželjkuju zanimljiviju nastavu. Žele primjenu novih nastavnih pomagala, u prvom redu računala, koja bi se koristila u školi i u kući. Značajno je istaknuti kako učenici prihvaćaju nove tehnologije u obrazovanju, ali ne žele nikakav oblik nastave bez prisutnosti nastavnika, koji može riješiti potencijalne probleme u radu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru


Citiraj ovu publikaciju:

Zekanović-Korona, Ljiljana; Miletić, Josip
Programirana nastava pomoću računala kao obrazovna tehnologija // Informatologia, 36 (2003), 1(82); 37-41 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Zekanović-Korona, L. & Miletić, J. (2003) Programirana nastava pomoću računala kao obrazovna tehnologija. Informatologia, 36 (1(82)), 37-41.
@article{article, author = {Zekanovi\'{c}-Korona, Ljiljana and Mileti\'{c}, Josip}, year = {2003}, pages = {37-41}, keywords = {ra\v{c}unalo, nastava, obrazovanje, tehnologija, programiranje}, journal = {Informatologia}, volume = {36}, number = {1(82)}, issn = {1330-0067}, title = {Programirana nastava pomo\'{c}u ra\v{c}unala kao obrazovna tehnologija}, keyword = {ra\v{c}unalo, nastava, obrazovanje, tehnologija, programiranje} }
@article{article, author = {Zekanovi\'{c}-Korona, Ljiljana and Mileti\'{c}, Josip}, year = {2003}, pages = {37-41}, keywords = {computer, assisted, education, technology, programming}, journal = {Informatologia}, volume = {36}, number = {1(82)}, issn = {1330-0067}, title = {Computer assisted teaching as educational technology}, keyword = {computer, assisted, education, technology, programming} }

Časopis indeksira:


  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font