Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 532751

Nastava kao dijalog


Bilić Meštrić, Klara
Nastava kao dijalog // Aktualna istraživanja u primijenjenoj lingvistici
Osijek: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2012. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 532751 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nastava kao dijalog
(Dialogue in Educational Discourse)

Autori
Bilić Meštrić, Klara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Izvornik
Aktualna istraživanja u primijenjenoj lingvistici / - Osijek : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2012

Skup
Međunarodni znanstveni skup Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (2011., Osijek)

Mjesto i datum
Hrvatska, 2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
dijaloški/monološki diskurs; nastavni diskurs; polifonija; akcijsko istraživanje; nove komunikacijske tehnologije
(dialogic/monologic discourse; educational discourse; polyphony; action research; ICT)

Sažetak
Svrha ovog istraživanja bila je prikazati važnost dijaloga u nastavnom diskursu na temelju teorijskih postavki američkih znanstvenika Nicholasa C. Burbulesa i Bertrama C. Brucea. Diskursno sagledavanje dijaloga pokazuje kako je nemoguće dijalogičnost nastavnog diskursa odrediti isključivo na temelju izmjene govornika u usmenoj komunikaciji, te kako je pitanje oblikovanja nastavnog diskursa puno šire od onoga što se događa u učionici. Burbules i Bruce gledaju na dijalog kao na pedagoški odnos utemeljen na stalnom, aktivnom (refleskivnom i recipročnom) sudjelovanju u diskursu. Na temelju teorijskih postavki dijaloga u diskursnoj analizi nastave, prikazano je akcijsko istraživanje o korištenju novih tehnologija u nastavi engleskog jezika na Učiteljskom fakultetu Osijek u Slavonskome Brodu provedeno 2010. godine. Akcijsko se istraživanje pokazalo kao plodno tlo za razvijanje dijaloških odnosa uslijed svoje refleksivne prirode koja poziva na pojačanu studentsku aktivnost u oblikovanju nastavnog diskursa. Isto tako, nove su se komunikacijske tehnologije, svojom polifonijskom strukturom, također pokazale kao medij koji potiče dijaloške odnose na nekoliko razina, aktivirajući dijaloške odnose među samim studentima, te razvijanjem samo-refleksivne uloge studenata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija

Napomena
Rad je u postupku recenzije.



POVEZANOST RADA


Projekti:
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Bognar, Branko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Klara Bilić Meštrić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bilić Meštrić, Klara
Nastava kao dijalog // Aktualna istraživanja u primijenjenoj lingvistici
Osijek: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2012. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
Bilić Meštrić, K. (2012) Nastava kao dijalog. U: Aktualna istraživanja u primijenjenoj lingvistici.
@article{article, author = {Bili\'{c} Me\v{s}tri\'{c}, Klara}, year = {2012}, keywords = {dijalo\v{s}ki/monolo\v{s}ki diskurs, nastavni diskurs, polifonija, akcijsko istra\v{z}ivanje, nove komunikacijske tehnologije}, title = {Nastava kao dijalog}, keyword = {dijalo\v{s}ki/monolo\v{s}ki diskurs, nastavni diskurs, polifonija, akcijsko istra\v{z}ivanje, nove komunikacijske tehnologije}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Hrvatska} }
@article{article, author = {Bili\'{c} Me\v{s}tri\'{c}, Klara}, year = {2012}, keywords = {dialogic/monologic discourse, educational discourse, polyphony, action research, ICT}, title = {Dialogue in Educational Discourse}, keyword = {dialogic/monologic discourse, educational discourse, polyphony, action research, ICT}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font