Pregled bibliografske jedinice broj: 53271
Odnos prema provođenju nastave tjelesne i zdravstvene kulture učiteljica Pule
Odnos prema provođenju nastave tjelesne i zdravstvene kulture učiteljica Pule // Kadrovi u fizičkoj kulturi - sadašnjost i budućnost / Delija, Krešimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski savez pedagoga fizičke kulture, 1999. str. 86-88 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 53271 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnos prema provođenju nastave tjelesne i zdravstvene kulture učiteljica Pule
(The attitude toward physical education classes in teachers from Pula)
Autori
Vrbanac, Desa ; Bosnar, Ksenija ; Prot, Franjo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Kadrovi u fizičkoj kulturi - sadašnjost i budućnost
/ Delija, Krešimir - Zagreb : Hrvatski savez pedagoga fizičke kulture, 1999, 86-88
Skup
8. ljetna škola pedagoga fizičke kulture Republike Hrvatske Kadrovi u fizičkoj kulturi - sadašnjost i budućnost
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 26.06.1999. - 30.06.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
nastava tjelesne i zdravstvene kulture; učiteljice stavovi
(physical education classes; teachers; attitudes)
Sažetak
Na uzorku od 51 učiteljice razredne nastave iz pulskih osnovnih škola anonimno je primijenjen upitnik u kojem je od ispitanica tražena procjena afiniteta prema nastavi tjelesne i zdravstvene kulture, procjena radnog opterećenja, procjena kompetentnosti posebno s obzirom na sposobnosti i posebno s obzirom na znanja, te procjena kontrole nad situacijom izražena kroz strah od povreda na nastavi i kroz zadovoljstvo brojem učenika u grupi (Bosnar, Prot i Šafarić, 1999). Učiteljice dominantno iskazuju pozitivan odnos prema ovoj nastavi, ne doživljavaju je kao prekomjerni napor i osjećaju se kompetentnima za njezino provođenje, no samo petina ne strahuje pred ozljedama na nastavi, a gotovo dvije trećine prihvatile bi pomoć ili sasvim prepustile ovu nastavu profesorima fizičke kulture. Rezultati se u velikoj mjeri podudaraju s rezultatima dobivenim na zagrebačkom uzorku (Bosnar, Prot, Šafarić, 1999).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija