Pregled bibliografske jedinice broj: 532533
Information-communication technology within academic education : powerful tool – what for?
Information-communication technology within academic education : powerful tool – what for? // Digital technologies and new forms of learning : proceedings = Digitalne tehnologije i novi oblici učenja : zbornik radova = Technologie digitali e nuove forme di appredimento : rendiconti / Milat, Josip (ur.).
Split: Faculty of Philosophie, 2011. str. 141-159 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 532533 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Information-communication technology within academic education : powerful tool – what for?
(ICT u visokom obrazovanju : moćno oruđe za što?)
Autori
Janković, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Digital technologies and new forms of learning : proceedings = Digitalne tehnologije i novi oblici učenja : zbornik radova = Technologie digitali e nuove forme di appredimento : rendiconti
/ Milat, Josip - Split : Faculty of Philosophie, 2011, 141-159
ISBN
978-953-7395-35-3
Skup
Digitalne tehnologije i novi oblici učenja
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 28.10.2010. - 29.10.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
ICT; information society; critical reflection
(ICT; informacijsko društvo; kritička refleksija)
Sažetak
Digital technologies are not neutral tools, but powerful generators of a new culture based on new cognitive, emotional, societal and economic structures. Domination of ‘Information’ in network society especially challenges humanities and social sciences, traditionally founded on critical reflection and extensive study of literature. Based on the qualitative research conducted among professors and students of the Faculty of Humanities and Social Sciences in Zagreb, this article will critically examine some possibilities and limitations of ICT within the academic education. *** Digitalne tehnologije nisu neutralna oruđa, nego moćni generatori nove kulture utemeljene u novim kognitivnim, emotivnim, societalnim i ekonomskim strukturama. Dominacija 'informacija' u umreženom društvu predstavlja osobit izazov za društvene i humanističke znanosti, tradicionalno utemeljene u kritičkoj refleksiji i ekstenzivnom studiranju literature. Ovaj rad će na temelju nedavno provedenih kvalitativnih istraživanja među nastavnicima i studentima Filozofskog fakulteta u Zagrebu pokušati kritički promotriti mogućnosti ali i ograničenja upotrebe ICT-a u akademskom obrazovanju.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Sociologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet strojarstva i brodogradnje, Zagreb
Profili:
Vesna Janković
(autor)