Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 532313

Prema pismenosti 21. stoljeća: E-kompetencija nastavnika


Papić, Anita
Prema pismenosti 21. stoljeća: E-kompetencija nastavnika // Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu, 97-98 (2011), 123-124; 29-30 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 532313 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prema pismenosti 21. stoljeća: E-kompetencija nastavnika
(Towards 21. century literacy: E-competency of teachers)

Autori
Papić, Anita

Izvornik
Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) 97-98 (2011), 123-124; 29-30

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
pismenosti 21. stoljeća; nastavnici; e-kompetentnost
(21. century literacy; e-competency; teachers)

Sažetak
Današnji nastavnici moraju posjedovati e- kompetencije kako bi pričali istim jezikom sa učenicima 21. stoljeća. Neka od osnovnih obilježja učenika 21. stoljeća su da posjeduju sofisticirane vještine vezane uz informacijsku i komunikacijsku tehnologiju i imaju specifične stilove učenja ; visoko cijene kreativnost, inovativnost i poduzetništvo ; vole multitasking i hipertekst, najbolje funkcioniraju kada su umreženi, žude za stalnim pohvalama i preferiraju učenje kroz igru ; Učenici ne mogu biti učinkoviti u sutrašnjem svijetu ako ih poučavamo jučerašnjim vještinama. Naime, od nastavnika se očekuje da posjeduju e- kompetencije kao što su kompetencije vezane uz računalom posredovanu komunikaciju (elektronička pošta, istovremene poruke, diskusijske skupine i raspravišta-forumi, brbljaonice, online oglasne ploče, mrežne stranice, online testovi, videokonferencije itd.), a s tim u vezi naravno i vještine pisane komunikacije (pravopis i gramatika). Nadalje, nastavnici bi trebali posjedovati e-kompetencije u smislu prihvaćanja i realizacije novih uloga kao moderatora, mentora, poticatelja, tehničkog savjetnika itd. odnosno prilagodljivosti različitim vrstama učenika i situacijama bez kontakta licem u lice. Naposljetku, e-kompetentan nastavnik trebao bi dobro poznavati tehnologiju i imati izvrsne organizacijske sposobnosti i sposobnosti upravljanja vremenom zbog sinkronih aktivnosti i davanja pravovremenih povratnih informacija učenicima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
122-2691220-1012 - Knjižna baština u fondovima hrv. knjižnica: izazovi otkrivanja i interpretacije (Lakuš, Jelena, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Anita Papić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Papić, Anita
Prema pismenosti 21. stoljeća: E-kompetencija nastavnika // Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu, 97-98 (2011), 123-124; 29-30 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Papić, A. (2011) Prema pismenosti 21. stoljeća: E-kompetencija nastavnika. Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu, 97-98 (123-124), 29-30.
@article{article, author = {Papi\'{c}, Anita}, year = {2011}, pages = {29-30}, keywords = {pismenosti 21. stolje\'{c}a, nastavnici, e-kompetentnost}, journal = {Zrno: \v{c}asopis za obitelj, vrti\'{c} i \v{s}kolu}, volume = {97-98}, number = {123-124}, issn = {0353-636X}, title = {Prema pismenosti 21. stolje\'{c}a: E-kompetencija nastavnika}, keyword = {pismenosti 21. stolje\'{c}a, nastavnici, e-kompetentnost} }
@article{article, author = {Papi\'{c}, Anita}, year = {2011}, pages = {29-30}, keywords = {21. century literacy, e-competency, teachers}, journal = {Zrno: \v{c}asopis za obitelj, vrti\'{c} i \v{s}kolu}, volume = {97-98}, number = {123-124}, issn = {0353-636X}, title = {Towards 21. century literacy: E-competency of teachers}, keyword = {21. century literacy, e-competency, teachers} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font