Pregled bibliografske jedinice broj: 531982
Marketing i management usluga - pristupi potrebni u hrvatskim uvjetima
Marketing i management usluga - pristupi potrebni u hrvatskim uvjetima // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 5 (1993), 1/2; 82-92 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 531982 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing i management usluga - pristupi potrebni u hrvatskim uvjetima
(Marketing and management in services, appropriate approach to Croatian conditions)
Autori
Ozretić Došen, Đurđana
Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 5
(1993), 1/2;
82-92
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
usluga; korisnik usluge; marketing usluga; management usluga; prodorna usluga; mjesto sustreta s uslugom; pozicioniranje usluge; kvaliteta usluge; garancija usluge; potpuno zadovoljstvo korisnika usluge
(Service; customer; service marketing; service management; breakthrough service; service encounter; service positioning; service quality; service guarantee; total customer satisfaction)
Sažetak
Aktualna kretanja u makrookruženju i mikrookruženju poslovanja uslužnih poduzeća odlučujući su činitelj za sve brži i neprestani razvoj i usavršavanje znanja i vještina potrebnih da bi se odgovorilo na postavljene izazove marketingu i managementu u uslužnom sektoru danas. Predmet razmatranja ovog rada neki su od onih aspekata marketinga i managementa čija primjena predstavlja obilježje vodećih poduzeća ovog sektora. Poduzeća lideri u uslužnom sektoru pružaju tzv. prodornu uslugu. To je takva usluga čiji dizajn i sustav pružanja nadilaze očekivanja korisnika i tako pozitivno doprinose povećanju subjektivne vrijednosti usluge, tj. zadovoljstvu njena korisnika. Mjesto i događaj susreta s uslugom ključni je činitelj u okviru kojega se domišljatim i umješnim korištenjem marketinških metoda i tehnika managementa ostvaruju ciljevi poput povećanja kvalitete usluge, izgradnje lojalnosti korisnika usluge, smanjenja troškova poduzeća i sl. Svi ti elementi predstavljaju srž diferencijacije poduzeća na tržištu i postizanje značajne prednosti u odnosu na konkurenciju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- ABI/INFORM
- Central and East European Online Library - CEEOL
- EBSCO Publishing, Scopus