Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 531982

Marketing i management usluga - pristupi potrebni u hrvatskim uvjetima


Ozretić Došen, Đurđana
Marketing i management usluga - pristupi potrebni u hrvatskim uvjetima // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 5 (1993), 1/2; 82-92 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 531982 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing i management usluga - pristupi potrebni u hrvatskim uvjetima
(Marketing and management in services, appropriate approach to Croatian conditions)

Autori
Ozretić Došen, Đurđana

Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 5 (1993), 1/2; 82-92

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
usluga; korisnik usluge; marketing usluga; management usluga; prodorna usluga; mjesto sustreta s uslugom; pozicioniranje usluge; kvaliteta usluge; garancija usluge; potpuno zadovoljstvo korisnika usluge
(Service; customer; service marketing; service management; breakthrough service; service encounter; service positioning; service quality; service guarantee; total customer satisfaction)

Sažetak
Aktualna kretanja u makrookruženju i mikrookruženju poslovanja uslužnih poduzeća odlučujući su činitelj za sve brži i neprestani razvoj i usavršavanje znanja i vještina potrebnih da bi se odgovorilo na postavljene izazove marketingu i managementu u uslužnom sektoru danas. Predmet razmatranja ovog rada neki su od onih aspekata marketinga i managementa čija primjena predstavlja obilježje vodećih poduzeća ovog sektora. Poduzeća lideri u uslužnom sektoru pružaju tzv. prodornu uslugu. To je takva usluga čiji dizajn i sustav pružanja nadilaze očekivanja korisnika i tako pozitivno doprinose povećanju subjektivne vrijednosti usluge, tj. zadovoljstvu njena korisnika. Mjesto i događaj susreta s uslugom ključni je činitelj u okviru kojega se domišljatim i umješnim korištenjem marketinških metoda i tehnika managementa ostvaruju ciljevi poput povećanja kvalitete usluge, izgradnje lojalnosti korisnika usluge, smanjenja troškova poduzeća i sl. Svi ti elementi predstavljaju srž diferencijacije poduzeća na tržištu i postizanje značajne prednosti u odnosu na konkurenciju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ozretić Došen, Đurđana
Marketing i management usluga - pristupi potrebni u hrvatskim uvjetima // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 5 (1993), 1/2; 82-92 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Ozretić Došen, Đ. (1993) Marketing i management usluga - pristupi potrebni u hrvatskim uvjetima. Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 5 (1/2), 82-92.
@article{article, author = {Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana}, year = {1993}, pages = {82-92}, keywords = {usluga, korisnik usluge, marketing usluga, management usluga, prodorna usluga, mjesto sustreta s uslugom, pozicioniranje usluge, kvaliteta usluge, garancija usluge, potpuno zadovoljstvo korisnika usluge}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {5}, number = {1/2}, issn = {0353-4790}, title = {Marketing i management usluga - pristupi potrebni u hrvatskim uvjetima}, keyword = {usluga, korisnik usluge, marketing usluga, management usluga, prodorna usluga, mjesto sustreta s uslugom, pozicioniranje usluge, kvaliteta usluge, garancija usluge, potpuno zadovoljstvo korisnika usluge} }
@article{article, author = {Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana}, year = {1993}, pages = {82-92}, keywords = {Service, customer, service marketing, service management, breakthrough service, service encounter, service positioning, service quality, service guarantee, total customer satisfaction}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {5}, number = {1/2}, issn = {0353-4790}, title = {Marketing and management in services, appropriate approach to Croatian conditions}, keyword = {Service, customer, service marketing, service management, breakthrough service, service encounter, service positioning, service quality, service guarantee, total customer satisfaction} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • ABI/INFORM
  • Central and East European Online Library - CEEOL
  • EBSCO Publishing, Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font