Pregled bibliografske jedinice broj: 531562
Multimedijski potpomognuto učenje japanskog pisma
Multimedijski potpomognuto učenje japanskog pisma, 2011., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 531562 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Multimedijski potpomognuto učenje japanskog pisma
(Multimedia Assisted Learning of Japanese Script)
Autori
Librenjak, Sara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
21.10
Godina
2011
Stranica
47
Mentor
Vučković, Kristina
Ključne riječi
multimedijski potpomognuto učenje; kanji pismo; alati za MPU
(multimedia assisted learning; kanji script; tools for MAL)
Sažetak
U ovom radu predstavit ćemo neke od alata i metoda za usvajanje japanskog pisma uz pomoć multimedije. Iako se u japanskom jeziku koriste tri pisma, u radu ćemo se baviti samo usvajanjem kompleksnog ideogramskog pisma kanji preuzetog iz Kine još početkom prvog tisućljeća, jer upravo učenje tog pisma predstavlja najveću prepreku u napredovanju učenika i studenata japanskog jezika. Potrebno je usvojiti barem tisuću, a preporučljivo nešto više od dvije tisuće znakova za funkcionalnu pismenost. Glavni cilj ovog rada je predložiti moderne metode za uspješnije samostalno učenje ili predavanje japanskog pisma kanji ali i dati pregled alata za učenje i podučavanje, te time koristiti učenicima i profesorima japanskog jezika. Pretpostavljamo da neki oblici multimedija mogu barem djelomično zamijeniti nedovoljnu okruženost japanskim pismom i jezikom, te omogućiti sistematičnije i jasnije usvajanje uz dulje zadržavanje informacija. Uz redovito korištenje modernih metoda učenja paralelno s tradicionalnima, pretpostavljamo da je moguće brže, efikasnije i zabavnije usvajanje japanskog jezika i pisma.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1300646-1776 - Računalna sintaksa hrvatskoga jezika (Dovedan Han, Zdravko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Kristina Kocijan
(mentor)