Pregled bibliografske jedinice broj: 531512
Strategije opstanka malih neovisnih maloprodavača
Strategije opstanka malih neovisnih maloprodavača // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Z., Karić, M. (ur.).
Osijek, 2011. str. 211-221 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 531512 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategije opstanka malih neovisnih maloprodavača
(Survival strategies of small independent retailers)
Autori
Vojvodić, Katija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Skup
Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 20.10.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
mali neovisni maloprodavači; konkurencija; kupovno ponašanje; maloprodajne strategije
(small independent retailers; competition; buying behaviour; retail strategies)
Sažetak
Suočeni s oštrom konkurencijom velikih maloprodajnih formata, mali neovisni maloprodavači prisiljeni su preispitati svoj strateški pristup. Iako taj sektor uglavnom obilježavaju stagnacija i pad aktivnosti, mali bi neovisni maloprodavači trebali razviti i istaknuti svoje posebnosti kako bi opstali i ostvarili odgovarajući tržišni udjel. U tom kontekstu naglasak treba staviti na diferencijaciju, specijalizaciju, udruživanje, pronalazak profitabilnih tržišnih niša, personalizaciju i stjecanje lojalnosti kupaca. Ulazak velikih maloprodajnih formata na tržište utječe i na ponašanje kupaca. Mali maloprodavači trebaju razmotriti svoje potencijale i identificirati prilike koje im tržište pruža. To se ponajprije odnosi na strategije prema kupcima i stvaranje osobnog odnosa s kupcima. Bliski kontakt s kupcima omogućuje im bržu i jednostavniju prilagodbu njihovim potrebama u konkurentskom maloprodajnom okruženju. Cilj je ovoga rada istražiti sadašnji položaj malih neovisnih maloprodavača te budućnost ovog maloprodajnog formata s obzirom na dinamični maloprodajni sektor i sve veću konkurenciju. U radu se razmatraju iskustva malih neovisnih maloprodavača iz različitih zemalja te brojne strategije koje primjenjuju kako bi ostali konkurentni.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0811403-1414 - Inovativnost, transfer tehnologije i konkurentnost hrvatskog izvoza (Bezić, Heri, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Katija Vojvodić
(autor)