Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 531512

Strategije opstanka malih neovisnih maloprodavača


Vojvodić, Katija
Strategije opstanka malih neovisnih maloprodavača // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Z., Karić, M. (ur.).
Osijek, 2011. str. 211-221 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 531512 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategije opstanka malih neovisnih maloprodavača
(Survival strategies of small independent retailers)

Autori
Vojvodić, Katija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Skup
Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 20.10.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
mali neovisni maloprodavači; konkurencija; kupovno ponašanje; maloprodajne strategije
(small independent retailers; competition; buying behaviour; retail strategies)

Sažetak
Suočeni s oštrom konkurencijom velikih maloprodajnih formata, mali neovisni maloprodavači prisiljeni su preispitati svoj strateški pristup. Iako taj sektor uglavnom obilježavaju stagnacija i pad aktivnosti, mali bi neovisni maloprodavači trebali razviti i istaknuti svoje posebnosti kako bi opstali i ostvarili odgovarajući tržišni udjel. U tom kontekstu naglasak treba staviti na diferencijaciju, specijalizaciju, udruživanje, pronalazak profitabilnih tržišnih niša, personalizaciju i stjecanje lojalnosti kupaca. Ulazak velikih maloprodajnih formata na tržište utječe i na ponašanje kupaca. Mali maloprodavači trebaju razmotriti svoje potencijale i identificirati prilike koje im tržište pruža. To se ponajprije odnosi na strategije prema kupcima i stvaranje osobnog odnosa s kupcima. Bliski kontakt s kupcima omogućuje im bržu i jednostavniju prilagodbu njihovim potrebama u konkurentskom maloprodajnom okruženju. Cilj je ovoga rada istražiti sadašnji položaj malih neovisnih maloprodavača te budućnost ovog maloprodajnog formata s obzirom na dinamični maloprodajni sektor i sve veću konkurenciju. U radu se razmatraju iskustva malih neovisnih maloprodavača iz različitih zemalja te brojne strategije koje primjenjuju kako bi ostali konkurentni.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-0811403-1414 - Inovativnost, transfer tehnologije i konkurentnost hrvatskog izvoza (Bezić, Heri, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Katija Vojvodić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vojvodić, Katija
Strategije opstanka malih neovisnih maloprodavača // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Z., Karić, M. (ur.).
Osijek, 2011. str. 211-221 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vojvodić, K. (2011) Strategije opstanka malih neovisnih maloprodavača. U: Segetlija, Z., Karić, M. (ur.)Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu.
@article{article, author = {Vojvodi\'{c}, Katija}, year = {2011}, pages = {211-221}, keywords = {mali neovisni maloprodava\v{c}i, konkurencija, kupovno pona\v{s}anje, maloprodajne strategije}, title = {Strategije opstanka malih neovisnih maloprodava\v{c}a}, keyword = {mali neovisni maloprodava\v{c}i, konkurencija, kupovno pona\v{s}anje, maloprodajne strategije}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vojvodi\'{c}, Katija}, year = {2011}, pages = {211-221}, keywords = {small independent retailers, competition, buying behaviour, retail strategies}, title = {Survival strategies of small independent retailers}, keyword = {small independent retailers, competition, buying behaviour, retail strategies}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font