Pregled bibliografske jedinice broj: 531449
Masovni mediji i globalno obrazovanje
Masovni mediji i globalno obrazovanje // III. međunarodni naučno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem Informacione tehnologije za e-obrazovanje (ITeO) : Zbornik radova = proceedings / Radić, Gordana ; Avramović, Zoran Ž. (ur.).
Banja Luka: Panevropski univerzitet Apeiron, 2011. str. 17-30 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 531449 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Masovni mediji i globalno obrazovanje
(The mass media and global education)
Autori
Sučić, Goran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
III. međunarodni naučno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem Informacione tehnologije za e-obrazovanje (ITeO) : Zbornik radova = proceedings
/ Radić, Gordana ; Avramović, Zoran Ž. - Banja Luka : Panevropski univerzitet Apeiron, 2011, 17-30
ISBN
978-99955-49-70-1
Skup
Međunarodni naučno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem Informacione tehnologije za e-obrazovanje (3 ; 2011)
Mjesto i datum
Banja Luka, Bosna i Hercegovina, 07.10.2011. - 08.10.2011
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
mediji; obrazovanje; promjene; tehnologije
(media; education; change; technology)
Sažetak
Količina podataka utjecat će na promjene u društvu, pa je iz toga razloga potrebna velika angažiranost i napor da se pozabavimo s pozitivnim i negativnim posljedicama kako masovnih medija tako i novih digitalnih tehnologija. Brz razvoj informacijsko - digitalnog društvo tražit će od ljudi i zajednica veliku fleksibilnost. Dakle, dobu knjige trebalo je više stoljeća da se sasvim proširi, radio i tv tehnika razvili su se u nekoliko desetljeća. Uobičajeni cultural lag, dakle, zakašnjelo reagiranje za čak jednu generaciju donosit će nove nezgode a možda i nesagledive posljedice. Informacija je postala najvažnija vrijednost našega društva. Istraživački dio rada će pokušati ukazati na usporeni razvoj obrazovanja, zapostavljanje odgojne i kulturološke dimenzije, pored masovnih medija i sve prisutnije suvremne i digitalne tehnologije. Prisutnost osječaja da nešto bitno i važno prolazi pored nas, a da se nismo suočili s izazovima novog civilizacijskog zahtjeva.
Izvorni jezik
Hrvatski