Pregled bibliografske jedinice broj: 531210
Implementacija suvremenih metoda u nastavne programe kao stvarna potreba u stjecanju novih primjenjuvih i kompetentnih znanja i umjeća s naglaskom na motivacijski faktor
Implementacija suvremenih metoda u nastavne programe kao stvarna potreba u stjecanju novih primjenjuvih i kompetentnih znanja i umjeća s naglaskom na motivacijski faktor // V. znanstveno savjetovanje s medjunarodnim sudjelovanjem Na putu ka dobu znanja Zbornik radova / Ristič, Dušan (ur.).
Srijemski Karlovci: Fakultet za menadžment u Sremskim Karlovcima Univerziteta Union, 2007. str. 522-602 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 531210 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Implementacija suvremenih metoda u nastavne programe kao stvarna potreba u stjecanju novih primjenjuvih i kompetentnih znanja i umjeća s naglaskom na motivacijski faktor
(Implementing contreporary methods of teaching as a real need in gaining new practical competencies, knowledge and skills with a special accent on the factor of motivation)
Autori
Sučić, Goran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
V. znanstveno savjetovanje s medjunarodnim sudjelovanjem Na putu ka dobu znanja Zbornik radova
/ Ristič, Dušan - Srijemski Karlovci : Fakultet za menadžment u Sremskim Karlovcima Univerziteta Union, 2007, 522-602
ISBN
978-86-85067-25-9
Skup
Znanstveno savjetovanje s međunarodnim sudjelovanjem Na putu ka dobu znanja (5 ; 2007)
Mjesto i datum
Sremski Karlovci, Srbija, 20.09.2007. - 22.09.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
metode; kompetencije; motivacija; medij
(methods; competence; motivation; media)
Sažetak
Danas je mlada generacija, prema njihovom načinu života a i gledištima objektivnih promatrača, generacija multimedija. Oni se formiraju i stvaraju sliku svijeta kroz i uz video, film, kompjutore. Knjiga (i svi pisani izvori znanja) nije više privlačna kao nekad, a svojim tradicionalnim poimanjem njezine didaktičke vrijednosti, ne zadovoljava interese mlade generacije koja želi jasnu, cilju podređenu i pravovremenu, interaktivnu informaciju. Samo površno surfanje Internetom pruža nepresušno bogatstvo različitih izvora znanja, dostupnog dokumentarnog materijala pa nije teško zaključiti zašto oni predstavljaju najpopularniji izvor znanja i zabave mnogim učenicima.
Izvorni jezik
Hrvatski