Pregled bibliografske jedinice broj: 531192
Formalna analiza suite "Odraslo djetinjstvo"
Formalna analiza suite "Odraslo djetinjstvo" // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 53 (2005), 1/2; 65-72 (podatak o recenziji nije dostupan, formalna analiza glazbenog djela, stručni)
CROSBI ID: 531192 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Formalna analiza suite "Odraslo djetinjstvo"
(Formal analysis of the suite "Odraslo djetinjstvo")
Autori
Sučić, Goran
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 53
(2005), 1/2;
65-72
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, formalna analiza glazbenog djela, stručni
Ključne riječi
suita; formalna analiza; Odraslo djetinjstvo; multimedija; slušanje glazbenog djela
(Multimedia; Suite; Formal Analysis; Adult Childhood; listening to a piece of music ____________)
Sažetak
Bogatstvo u različitosti važno je i u stvaranju umjetničkog djela i u pristupu slušanju, doživljavanju glazbenog, odnosno umjetničkog djela. Jedni će mu pristupiti naivno i uzgredno, neaktivno, bez kritičke analize. Na tom stupnju sluša se bez posebno usmjerene pozornosti, pa se zapravo i ne zna što se sluša. Taj je način pristupa ne samo prirodan nego i neizbježan kod velike većine ljubitelja glazbene umjetnosti. Drugi pak pri slušanju istoga glazbenog djela bez obzira na njegovu umjetničku vrijednost zamjećuju neke izražajne glazbene elemente (tempo, dinamiku, ritam, melodiju i sl.) Dakle, posebno uočavaju i kritički rasčlanjuju pojedine dijelove, što je dobar put za selektivno ili analitičko slušanje. Na trećem stupnju iskazuje se sposobnost spajanja gotovo svih izražajnih i tvorbenih elemenata u jednu cjelinu. Slušanje na toj razini je sintetičko, a nastaje kao prirodan i pravilan slijed prvih dvaju pristupa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- LISA: Library and Information Science Abstracts
- LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
- MLA - Modern Language Abstracts