Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 531192

Formalna analiza suite "Odraslo djetinjstvo"


Sučić, Goran
Formalna analiza suite "Odraslo djetinjstvo" // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 53 (2005), 1/2; 65-72 (podatak o recenziji nije dostupan, formalna analiza glazbenog djela, stručni)


CROSBI ID: 531192 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Formalna analiza suite "Odraslo djetinjstvo"
(Formal analysis of the suite "Odraslo djetinjstvo")

Autori
Sučić, Goran

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 53 (2005), 1/2; 65-72

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, formalna analiza glazbenog djela, stručni

Ključne riječi
suita; formalna analiza; Odraslo djetinjstvo; multimedija; slušanje glazbenog djela
(Multimedia; Suite; Formal Analysis; Adult Childhood; listening to a piece of music ____________)

Sažetak
Bogatstvo u različitosti važno je i u stvaranju umjetničkog djela i u pristupu slušanju, doživljavanju glazbenog, odnosno umjetničkog djela. Jedni će mu pristupiti naivno i uzgredno, neaktivno, bez kritičke analize. Na tom stupnju sluša se bez posebno usmjerene pozornosti, pa se zapravo i ne zna što se sluša. Taj je način pristupa ne samo prirodan nego i neizbježan kod velike većine ljubitelja glazbene umjetnosti. Drugi pak pri slušanju istoga glazbenog djela bez obzira na njegovu umjetničku vrijednost zamjećuju neke izražajne glazbene elemente (tempo, dinamiku, ritam, melodiju i sl.) Dakle, posebno uočavaju i kritički rasčlanjuju pojedine dijelove, što je dobar put za selektivno ili analitičko slušanje. Na trećem stupnju iskazuje se sposobnost spajanja gotovo svih izražajnih i tvorbenih elemenata u jednu cjelinu. Slušanje na toj razini je sintetičko, a nastaje kao prirodan i pravilan slijed prvih dvaju pristupa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Goran Sučić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sučić, Goran
Formalna analiza suite "Odraslo djetinjstvo" // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 53 (2005), 1/2; 65-72 (podatak o recenziji nije dostupan, formalna analiza glazbenog djela, stručni)
Sučić, G. (2005) Formalna analiza suite "Odraslo djetinjstvo". Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 53 (1/2), 65-72.
@article{article, author = {Su\v{c}i\'{c}, Goran}, year = {2005}, pages = {65-72}, keywords = {suita, formalna analiza, Odraslo djetinjstvo, multimedija, slu\v{s}anje glazbenog djela}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {53}, number = {1/2}, issn = {0037-654X}, title = {Formalna analiza suite "Odraslo djetinjstvo"}, keyword = {suita, formalna analiza, Odraslo djetinjstvo, multimedija, slu\v{s}anje glazbenog djela} }
@article{article, author = {Su\v{c}i\'{c}, Goran}, year = {2005}, pages = {65-72}, keywords = {Multimedia, Suite, Formal Analysis, Adult Childhood, listening to a piece of music \_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {53}, number = {1/2}, issn = {0037-654X}, title = {Formal analysis of the suite "Odraslo djetinjstvo"}, keyword = {Multimedia, Suite, Formal Analysis, Adult Childhood, listening to a piece of music \_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LISA: Library and Information Science Abstracts
  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • MLA - Modern Language Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font