Pregled bibliografske jedinice broj: 531035
Cjeloživotno obrazovanje kao preduvjet razvoja suvremenog kurikuluma
Cjeloživotno obrazovanje kao preduvjet razvoja suvremenog kurikuluma // Međunarodna znanstveno-stručna konferencija Informacione fehnologije i razvoj obrazovanja (INTRO 2011) : Zbornik radova / Pavlović, Milan (ur.).
Zrenjanin: Grafo As, 2011. str. 74-78 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 531035 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Cjeloživotno obrazovanje kao preduvjet razvoja suvremenog kurikuluma
(Lifelong learning as prere quisite of modern curriculum development)
Autori
Sučić, Goran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Međunarodna znanstveno-stručna konferencija Informacione fehnologije i razvoj obrazovanja (INTRO 2011) : Zbornik radova
/ Pavlović, Milan - Zrenjanin : Grafo As, 2011, 74-78
ISBN
978-86-7672-134-41
Skup
Međunarodna znanstveno-stručna konferencija Informacione tehnologije i razvoj obrazovanja Intro 2011
Mjesto i datum
Zrenjanin, Srbija, 01.07.2011
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
obrazovanje; cjeloživotno; suvremeni; kurikulum
(education; lifelong learning; modern; curriculum)
Sažetak
Znanja i širenje globalizacijskih procesa naglašavaju važnost obrazovanja za osobni i društveni razvoj. Sve više se prepoznaje potreba preobrazbe školskoga sustava prema novim zahtjevima vremena, pri čemu osobitu važnost imaju promjene u području nacionalnih kurikuluma, koje nadalje trebaju svoju razradu i primjenu na školske i predmetne kurikulume. Zbog bržeg razvoj znanstvenih otkrića, tehnoloških inovacija, komunikacijskih tehnologije i društvenih promjena dolazi do sve bržeg zastarijevanja znanja zbog sustava koji sporo implemetira spomenute promjene. Još jedna razlog više što je promjene nemoguće unaprijed predvidjeti, jasno nas navodi na zaključak da izlaz iz obrazovne krize ne treba tražiti samo u intenziviranju redovnog školovanja. Cjeloživotno obrazovanje izvan tradicionalnog školskog sustava kao neformalno obrazovanje, samoobrazovanja i informalnog (iskustvenog) učenja vidimo kao dobru osnovu i odgovor izlaska iz krize obrazovanja. Razrada cjeloživotnog učenje i samoobrazovanje nije samo društvenaa i osobna potreba i briga, nego je i ekonomsko i racionalno pitanje spram činjenice da društva sve manje odvajaju za odgoj i obrazovanje u tradicionalnom obliku, navodi na još jednu potrebu o promjeni svijesti da se obrazovanje može steći i u drugim životnim okruženjima izvan škole.
Izvorni jezik
Engleski