Pregled bibliografske jedinice broj: 530834
Implementacija poli-art modela u sustav osnovnog odgoja i obrazovanja,
Implementacija poli-art modela u sustav osnovnog odgoja i obrazovanja, // Školski vjesnik, 60 (2011), 1; 85-103 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 530834 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Implementacija poli-art modela u sustav osnovnog odgoja i obrazovanja,
(The implementation of poly-art model in the system of primary education)
Autori
Sučić, Goran
Izvornik
Školski vjesnik (0037-654X) 60
(2011), 1;
85-103
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
kurikulum; integracija; poliart; suodnos; umjetnost
(curriculum; integration; Poly-art; correlation; art)
Sažetak
Kad se umjetnost prepusti golom rutinerstvu i skolastičkom pristupu neinventivnih umova, svaštara, nakladnika, tvoraca neatraktivnih i stereotipnih nastavnih programa, kurikuluma, onda je ona osuđena na stagnaciju. Iniciranje promjena, upravljanje promjenama i sudjelovanje u njima zbog neslaganja s postojećim stanjem i statusom umjetnosti unutar općeg odgoja i obrazovanja važan je proces kojim se pridonosi promjenama u ovom području. Znanstveno i teoretsko potkrepljenje našli smo analizom postojećih programa u umjetničkim predmetima. Druga važna odrednica koja potvrđuje potrebu za promjenama u ovom području empirijski je dio rada, u kojem ispitanici nedvojbeno upućuju na potrebu za promjenama u pravcu razrade i operacionalizacije ponuđenog modela poliart, koji je prošao eksperimentalnu fazu, kao i fazu primjenjivosti, gdje je postignuta iznimna motiviranost i interes učenika za takav oblik nastave u umjetničkim područjima, kao dio razvojnoga integriranog kurikuluma. Ponuđeni poliart model u biti je drukčiji cjeloviti put prema umjetničkom doživljaju, kao i aktivni odnos i sudjelovanje u umjetnosti, koji se javlja kao produkt i sudar stare i nove paradigme, koji ne inzistira na rezultatu koliko u prvi plan stavlja proces. Ovaj model zagovara i preporučuje fl eksibilnost u određivanju programske orijentacije i koncepcije te odabiru sadržaja koji će potaknuti kreativne i aktivne metode poučavanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
- MLA - Modern Language Abstracts