Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 530834

Implementacija poli-art modela u sustav osnovnog odgoja i obrazovanja,


Sučić, Goran
Implementacija poli-art modela u sustav osnovnog odgoja i obrazovanja, // Školski vjesnik, 60 (2011), 1; 85-103 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 530834 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Implementacija poli-art modela u sustav osnovnog odgoja i obrazovanja,
(The implementation of poly-art model in the system of primary education)

Autori
Sučić, Goran

Izvornik
Školski vjesnik (0037-654X) 60 (2011), 1; 85-103

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
kurikulum; integracija; poliart; suodnos; umjetnost
(curriculum; integration; Poly-art; correlation; art)

Sažetak
Kad se umjetnost prepusti golom rutinerstvu i skolastičkom pristupu neinventivnih umova, svaštara, nakladnika, tvoraca neatraktivnih i stereotipnih nastavnih programa, kurikuluma, onda je ona osuđena na stagnaciju. Iniciranje promjena, upravljanje promjenama i sudjelovanje u njima zbog neslaganja s postojećim stanjem i statusom umjetnosti unutar općeg odgoja i obrazovanja važan je proces kojim se pridonosi promjenama u ovom području. Znanstveno i teoretsko potkrepljenje našli smo analizom postojećih programa u umjetničkim predmetima. Druga važna odrednica koja potvrđuje potrebu za promjenama u ovom području empirijski je dio rada, u kojem ispitanici nedvojbeno upućuju na potrebu za promjenama u pravcu razrade i operacionalizacije ponuđenog modela poliart, koji je prošao eksperimentalnu fazu, kao i fazu primjenjivosti, gdje je postignuta iznimna motiviranost i interes učenika za takav oblik nastave u umjetničkim područjima, kao dio razvojnoga integriranog kurikuluma. Ponuđeni poliart model u biti je drukčiji cjeloviti put prema umjetničkom doživljaju, kao i aktivni odnos i sudjelovanje u umjetnosti, koji se javlja kao produkt i sudar stare i nove paradigme, koji ne inzistira na rezultatu koliko u prvi plan stavlja proces. Ovaj model zagovara i preporučuje fl eksibilnost u određivanju programske orijentacije i koncepcije te odabiru sadržaja koji će potaknuti kreativne i aktivne metode poučavanja.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Goran Sučić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sučić, Goran
Implementacija poli-art modela u sustav osnovnog odgoja i obrazovanja, // Školski vjesnik, 60 (2011), 1; 85-103 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Sučić, G. (2011) Implementacija poli-art modela u sustav osnovnog odgoja i obrazovanja,. Školski vjesnik, 60 (1), 85-103.
@article{article, author = {Su\v{c}i\'{c}, Goran}, year = {2011}, pages = {85-103}, keywords = {kurikulum, integracija, poliart, suodnos, umjetnost}, journal = {\v{S}kolski vjesnik}, volume = {60}, number = {1}, issn = {0037-654X}, title = {Implementacija poli-art modela u sustav osnovnog odgoja i obrazovanja,}, keyword = {kurikulum, integracija, poliart, suodnos, umjetnost} }
@article{article, author = {Su\v{c}i\'{c}, Goran}, year = {2011}, pages = {85-103}, keywords = {curriculum, integration, Poly-art, correlation, art}, journal = {\v{S}kolski vjesnik}, volume = {60}, number = {1}, issn = {0037-654X}, title = {The implementation of poly-art model in the system of primary education}, keyword = {curriculum, integration, Poly-art, correlation, art} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • MLA - Modern Language Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font