Pregled bibliografske jedinice broj: 530725
Metodički organizacijski oblici rada
Metodički organizacijski oblici rada, 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Petrinja
CROSBI ID: 530725 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodički organizacijski oblici rada
(Methodological organizational forms of work)
Autori
Horvat, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Petrinja
Datum
11.07
Godina
2011
Stranica
37
Mentor
Prskalo, Ivan
Ključne riječi
tjelesna i zdravstvena kultura; metodički organizacijski oblici rada.
(Physical Education; methodical organizational forms of work.)
Sažetak
Metodički organizacijski oblici rada jedni su od najvažnijih čimbenika u ostvarivanju ciljeva tjelesne i zdravstvene kulture. Postojale su različite teorije i tvrdnje vezane uz naziv, primjenu i podjelu metodičkih organizacijskih oblika rada. Metodički organizacijski oblici rada podijeljeni su na frontalni rad, grupni rad te individualni rad. Za svakog nastavnika/učitelja vrlo je bitno dobro poznavanje metodičkih organizacijskih oblika rada te njihova pravilna primjena. Zbog toga se nastavnik treba koristiti različitim metodičkim organizacijskim oblicima rada putem kojih će kod učenika povećati interes za vježbanjem te ostvariti ciljeve svakog pojedinog nastavnog sata tjelesne i zdravstvene kulture. Svi metodički organizacijski oblici rada čine cjelinu i u službi su ostvarivanja cilja i zadaće tjelesne i zdravstvene kulture. Metodički organizacijski oblici rada razlikuju se sadržajem i organizacijom što učitelj treba imati na umu te tu činjenicu prihvatiti kao prednost, a ne kao nedostatak. Cilj istraživanja bio je utvrditi koje metodičko-organizacijske oblike rada učitelji najčešće koriste na satu tjelesne i zdravstvene kulture. Istraživanje je provedeno na 41 ispitaniku u šest osnovnih škola.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Marko Badrić, asistent pomagao je kandidatkinji u izradi završnog rada
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271694-1696 - Kineziološka edukacija u predškolskom odgoju i primarnom obrazovanju (Prskalo, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Ivan Prskalo
(mentor)