Pregled bibliografske jedinice broj: 530712
Master plan razvoja turizma općine Odžak
Master plan razvoja turizma općine Odžak, 2011. (elaborat/studija).
CROSBI ID: 530712 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Master plan razvoja turizma općine Odžak
(Tourism development master plan for the Municipality of Odžak)
Autori
Krešić, Damir ; Boranić Živoder, Snježana ; Miličević, Katarina ; Kušen, Eduard ; Čorak, Sanda ; Petrović, Zoran
Izvornik
Institut za turizam, Zagreb
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, elaborat/studija
Godina
2011
Ključne riječi
turizam; master plan razvoja turizma; općina Odžak; Bosna i Hercegovina
(tourism; development master plan; Municipality of Odžak; Bosnia and Herzegovina)
Sažetak
Master plan razvoja turizma općine Odžak sastoji se od nekoliko cjelina. U prvom dijelu studije napravljena je analiza postojećeg stanja koja se sastojala od analize zakonskog okvira relevantnog za planiranje turističkog razvoja, analize geografskog i prostornog obuhvata projekta, analize gospodarske strukture općine Odžak, analize interesnih skupina, analize turističke ponude i potražnje te analize turističke resursne osnove. Temeljem analize početnog stanja i radionica provedenih na terenu, napravljena je SWOT analiza te je definirana vizija turističkog razvoja općine Odžak. Da bi definirana vizija turističkog razvoja bila i realno ostvariva, definiran je plan unaprijeđenija konkurentnosti koji se temelji na faznom pristupu. Prva faza se odnosi na aktivnosti vezane za podizanje javne svijesti među lokalnim stanovništvom o značaju turističkog razvoja, što je jedan od najvažnijih preduvjeta razvoja turizma. Druga faza odnosi se na aktivnosti vezane za poboljšanje turističke infrastrukture i turističke suprastrukture, što su aktivnosti koje su u najvećoj mjeri odnose na podizanje kvalitete postojećih te izgradnju novih smještajnih i ugostiteljskih objekta, te na turističko označavanje i interpretaciju destinacije kao i na turističko zoniranje destinacije. Temeljem ranije definiranog plana podizanja konkurentnosti, definiran je i investicijski plan, u kojemu su formulirani projektni prijedlozi kako za javni tako i za privatni sektor. Master planom su definirane i osnovne odrednice marketinške strategije općine Odžak kao turističke destinacije, koje uključuju atribute tržišnog pozicioniranja, definiranje tržišnog portfelja, definiranje ciljnih tržišta i glavnih tržišnih segmenata kao i plan komunikacijskih aktivnosti. Na kraju studije se daje akcijski plan za implementaciju predloženih aktivnosti te završni zaključci i preporuke.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Demografija
POVEZANOST RADA
Projekti:
126-0000000-3347 - Mjerenje važnosti utjecaja turizma na gospodarstvo Hrvatske (Čorak, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)
126-1261689-1690 - Međuodnos turizma, prostora i prometa (Horak, Siniša, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb
Profili:
Damir Krešić
(autor)
Eduard Kušen
(autor)
Sanda Čorak
(autor)
Snježana Boranić Živoder
(autor)