Pregled bibliografske jedinice broj: 530449
Prisutnost koncepta CRM-a u poslovanju trgovačkih društava za zaštitu na radu i mogućnosti njegovog sustavnog uvođenja
Prisutnost koncepta CRM-a u poslovanju trgovačkih društava za zaštitu na radu i mogućnosti njegovog sustavnog uvođenja, 2011., magistarski rad, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
CROSBI ID: 530449 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prisutnost koncepta CRM-a u poslovanju trgovačkih društava za zaštitu na radu i mogućnosti njegovog sustavnog uvođenja
(The presence of the CRM concept in the business of occupational safety companies and the possibility of it’s systematic introduction)
Autori
Mance, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Fakultet organizacije i informatike
Mjesto
Varaždin
Datum
12.10
Godina
2011
Stranica
155
Mentor
Fabac, Robert
Ključne riječi
Zaštita na radu; Projektiranje organizacija; Metode višekriterijskog odlučivanja; Modeliranje; Opća teorija sustava
(Safety at work; Designing of the organization; Multicriteria decision making; Modeling; System approach)
Sažetak
U radu se istražuju trgovačka društva za zaštitu na radu te njihov svakodnevni rad u smislu korištenja novih alata za potporu poslovanju. Provodi se anketno istraživanje trgovačkih društava za zaštitu na radu te njihova upotreba elemenata CRM-a u svakodnevnim aktivnostima. U istraživanju se analizira njihovo opće poznavanje CRM koncepta i područja informacijskih tehnologija. Anketno istraživanje se obrađuje statističkim pmetodama, a na temelju čega se definiraju najzastupljeniji i najznačajniji elementi CRM-a koje trgovačka društva za zaštitu na radu koriste u svakodnevnom radu. Uz pomoć tako definiranih elemenata CRM-a predlažu se najzastupljenije prakse CRM-a. Prakse se obrađuju metodama višekriterijskog odlučivanja, a kako bi se odabrala najbolja praksa koja je u konačnici poslužila kao temelj za izgradnju modela CRM-a primjenjivog u trgovačkim društvima za zaštitu na radu. Modeliranje CRM-a odrađeno je uz pomoć metoda projektiranja odnosno dizajniranja organizacija, opće teorije sustava te sustavskom dinamikom, a čime je dobiven model CRM-a primjenjiv u trgovačkim društvima za zaštitu na radu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin