Pregled bibliografske jedinice broj: 530441
Implementacija suvremenih znanstvenih spoznaja u nastavni proces
Implementacija suvremenih znanstvenih spoznaja u nastavni proces // Inovacije u nastavi matematike / Branka Antunović Piton (ur.).
Pula: Matematičko društvo "Istra", 2011. str. 70-70 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 530441 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Implementacija suvremenih znanstvenih spoznaja u nastavni proces
(Implementation of new scientific knowledge in the teaching process)
Autori
Dražić, Ivan ; Jurasić, Katica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Inovacije u nastavi matematike
/ Branka Antunović Piton - Pula : Matematičko društvo "Istra", 2011, 70-70
ISBN
978-953-56797-0-7
Skup
7. stručno metodički skup "Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi" - Inovacije u nastavi matematike
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 13.10.2011. - 15.10.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
znanost; implementacija novih znanja; pristup informacijama; evaluacija
(science; implementation of new knowledge; information access; evaluation)
Sažetak
Znanost je u svojoj suštini usmjerena na otkrivanje spoznaja o nama samima i o svijetu u kojem živimo. Međutim vrlo često znanstvena otkrića ostaju samo na razini objavljenog članka i uopće se ne odražavaju na živote običnih ljudi, pa tako niti na promjene u svakodnevnom nastavnom procesu. Svima je jasno da je sa sociološkog aspekta naše društvo kontinuum koji se iz dana u dan mijenja i pristupi koji su prije nekoliko godina imali izuzetno povoljan odgojno-obrazovni učinak mogu gubiti na kvaliteti i treba ih ili oplemeniti ili zamijeniti novima. Iako su nastavnici osnovnih i srednjih škola toga uglavnom svjesni i samostalno tragaju za novim i kvalitetnijim načinima rada, često nisu u mogućnosti doći do najnovijih otkrića suvremene znanosti koja bi im itekako mogla pomoći u njihovoj odgojno-obrazovnoj misiji. Cilj ovog rada je ukazati na neke znanstvene rezultate koji mogu biti od koristi u nastavi matematike, posebice na rezultate iz područja didaktike matematike, psihologije odgoja i obrazovanja kao i same matematike kao znanstvene discipline te ujedno prikazati i neke tehnike pretraživanja Internetskog prostora u svrhu traženja spomenutih informacija. Također će biti riječi o brzoj evaluaciji korisnosti pojedinog znanstvenog otkrića, kao i o problemima koje može prouzročiti pogrešna implementacija ili krivo tumačenje pojedine znanstvene spoznaje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Tehnički fakultet, Rijeka