Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 529766

Strateški marketinški i menadžmentski plan za destinaciju općine Jelsa


Kunst, Ivo; Tomljenović, Renata
Strateški marketinški i menadžmentski plan za destinaciju općine Jelsa, 2011. (elaborat/studija).


CROSBI ID: 529766 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strateški marketinški i menadžmentski plan za destinaciju općine Jelsa
(Strategic marketing and management plan for the Municipality of Jelsa)

Autori
Kunst, Ivo ; Tomljenović, Renata

Izvornik
Institut za turizam, Zagreb

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, elaborat/studija

Godina
2011

Ključne riječi
turizam; strateški marketinški i menadžmentski plan; Jelsa; Hrvatska
(tourism; strategic marketing and management plan; Jelsa; Croatia)

Sažetak
Polazeći od nalaza status quo analize, dokument se fokusira na analizu resursno-atrakcijske osnove i tržišne trendove od interesa za razvoj turizma u primorskom pojasu, te na toj osnovi definira dugoročnu razvojnu viziju i strateške ciljeve turističkog razvoja općine Jelsa. Na toj osnovi, nadalje dokument predlaže koncepciju turističkog razvoja projektnog područja, izvodi konkretne programe za podizanje konkurentnosti, odnosno sagledava investicijske potrebe u osnovne oblike turističko-ugostiteljske ponude. Konačno, u sferi marketinga, dokumentom se predlaže optimalno tržišno pozicioniranje općine odnosno koje turističke proizvode ima najviše smisla razvijati na kratki i srednji rok po karakterističnim regijama. Posebna je pažnja posvećena i analizi dionika turističkog razvoja općine Jelsa kao i organizacijskim pretpostavkama o kojima će ovisiti implementacija zaključaka i preporuka do kojih se došlo radeći na dokumentu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
126-0000000-3347 - Mjerenje važnosti utjecaja turizma na gospodarstvo Hrvatske (Čorak, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb

Profili:

Avatar Url Renata Tomljenović (autor)

Avatar Url Ivo Kunst (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kunst, Ivo; Tomljenović, Renata
Strateški marketinški i menadžmentski plan za destinaciju općine Jelsa, 2011. (elaborat/studija).
Kunst, I. & Tomljenović, R. (2011) Strateški marketinški i menadžmentski plan za destinaciju općine Jelsa. Institut za turizam, Zagreb. Elaborat/studija.
@unknown{unknown, author = {Kunst, Ivo and Tomljenovi\'{c}, Renata}, year = {2011}, keywords = {turizam, strate\v{s}ki marketin\v{s}ki i menad\v{z}mentski plan, Jelsa, Hrvatska}, title = {Strate\v{s}ki marketin\v{s}ki i menad\v{z}mentski plan za destinaciju op\'{c}ine Jelsa}, keyword = {turizam, strate\v{s}ki marketin\v{s}ki i menad\v{z}mentski plan, Jelsa, Hrvatska} }
@unknown{unknown, author = {Kunst, Ivo and Tomljenovi\'{c}, Renata}, year = {2011}, keywords = {tourism, strategic marketing and management plan, Jelsa, Croatia}, title = {Strategic marketing and management plan for the Municipality of Jelsa}, keyword = {tourism, strategic marketing and management plan, Jelsa, Croatia} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font