Pregled bibliografske jedinice broj: 529766
Strateški marketinški i menadžmentski plan za destinaciju općine Jelsa
Strateški marketinški i menadžmentski plan za destinaciju općine Jelsa, 2011. (elaborat/studija).
CROSBI ID: 529766 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strateški marketinški i menadžmentski plan za destinaciju općine Jelsa
(Strategic marketing and management plan for the Municipality of Jelsa)
Autori
Kunst, Ivo ; Tomljenović, Renata
Izvornik
Institut za turizam, Zagreb
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, elaborat/studija
Godina
2011
Ključne riječi
turizam; strateški marketinški i menadžmentski plan; Jelsa; Hrvatska
(tourism; strategic marketing and management plan; Jelsa; Croatia)
Sažetak
Polazeći od nalaza status quo analize, dokument se fokusira na analizu resursno-atrakcijske osnove i tržišne trendove od interesa za razvoj turizma u primorskom pojasu, te na toj osnovi definira dugoročnu razvojnu viziju i strateške ciljeve turističkog razvoja općine Jelsa. Na toj osnovi, nadalje dokument predlaže koncepciju turističkog razvoja projektnog područja, izvodi konkretne programe za podizanje konkurentnosti, odnosno sagledava investicijske potrebe u osnovne oblike turističko-ugostiteljske ponude. Konačno, u sferi marketinga, dokumentom se predlaže optimalno tržišno pozicioniranje općine odnosno koje turističke proizvode ima najviše smisla razvijati na kratki i srednji rok po karakterističnim regijama. Posebna je pažnja posvećena i analizi dionika turističkog razvoja općine Jelsa kao i organizacijskim pretpostavkama o kojima će ovisiti implementacija zaključaka i preporuka do kojih se došlo radeći na dokumentu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
126-0000000-3347 - Mjerenje važnosti utjecaja turizma na gospodarstvo Hrvatske (Čorak, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb