Pregled bibliografske jedinice broj: 529555
Postupak produkcije računalne igre za različite platforme
Postupak produkcije računalne igre za različite platforme, 2011., diplomski rad, diplomski, Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje, Split
CROSBI ID: 529555 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Postupak produkcije računalne igre za različite platforme
(Computer game production procedure for different operating systems)
Autori
Vukman, Bože
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje
Mjesto
Split
Datum
07.10
Godina
2011
Stranica
84
Mentor
Papić, Vladan
Ključne riječi
Računalne igre; pokretači igre; skriptni jezik
(Computer games; game engines; script language)
Sažetak
U prvom dijelu uvodi se čitatelja u video igre i u dvije najosnovnije podjele video igara, 2D igre i 3D igre. Zatim je prikazana digitalna distribucija i njen utjecaj u modernoj produkciji igara. Čitatelj iz ovog poglavlja dobiva sliku o prednostima i manama 2D i 3D tehnologijama razvoja igara. U drugom dijelu diplomskog rada predstavljeni su pokretači igara kao alat za izradu, te je dan pregled različitih pokretača kako bi se dobio uvid u trenutnu ponudu pokretača igara. U trećem, praktičnom dijelu prikazani su pokretači koji se koriste za izradu igre u ovom radu kao i trenutno najpopularnija metodologija razvoja video igara, Na kraju trećeg poglavlja opisani su koraci razvoja jednostavne 2D igre.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje, Split
Profili:
Vladan Papić
(mentor)