Pregled bibliografske jedinice broj: 52946
Prema novoj koncepciji razvojno-pedagoške djelatnosti škole
Prema novoj koncepciji razvojno-pedagoške djelatnosti škole
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 1997
CROSBI ID: 52946 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prema novoj koncepciji razvojno-pedagoške djelatnosti škole
(Toward the new conception of pedagogy profession in schools)
Autori
Staničić, Stjepan
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
Hrvatski pedagoško-književni zbor
Grad
Zagreb
Godina
1997
Stranica
42
ISBN
Nema
Ključne riječi
Razvoj škole; stručni suradnici; školski pedagog; školski psiholog; defektolog
(school development; professional associates; pedagogue; psychologist; defectologist)
Sažetak
Od donošenja Koncepcije razvojne pedagoške službe prošlo je više od deset godina. Okolnosti u kojima stručni suradnici ostvaruju svoju ulogu bitno su izmijenjene. Zbog toga je potrebno izraditi novi dokument koji će sadržavati sve relevantne odgovore i pridonijeti da razvojna pedagoška djelatnost bude u većoj mjeri u funkciji unapređivanja odgojno-obrazovne prakse. U ovoj je brošuri izloženo nekoliko priloga koji bi mogli poslužiti efikasnijem radu na novoj koncepciji razvojne pedagoške djelatnosti i racionalizirati trud koji u to treba uložiti. Prikazan je razvoj i shvaćanje pedagoških funkcija stručnih suradnika te put koji su stručni suradnici prošli u hrvatskome školstvu oblikujući vlastitu ulogu i funkcije u skladu s razvojem pedagogijske i drugih znanosti te potrebama života i rada u školi. Izloženi su razvojni poslovi u osnovnoj i srednjoj školi, kao jedna od mogućih inventarizacija i, u neku ruku, postignuti standard područja djelovanja stručnih suradnika u školskoj praksi. Budući da na mnoga pitanja još uvijek nema valjanih odgovora, prilažen je prijedlog podsjetnika za izradu nove koncepcije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA