Pregled bibliografske jedinice broj: 529430
Interni marketing
Interni marketing, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 529430 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interni marketing
(Internal marketing)
Autori
Ćavarović, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
27.09
Godina
2011
Stranica
57
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
interni marketing; interna komunikacija; zadovoljstvo zaposlenika; kvaliteta usluge; banke
(internal marketing; internal communication; employee satisfaction; service quality; banks)
Sažetak
Interni marketing je važno područje marketinga, koje poduzeća često zapostavljaju. Interni marketing je koncept koji se pojavio 1970-ih godina kako bi omogućio što bolju kvalitetu usluga poduzeća koja su ga primjenjivala. Aktivnosti internog marketinga su slične onima eksternog marketinga, no usmjerene su na interne potrošače poduzeća – zaposlenike. Zaposlenici te njihove vještine i znanja su najvažniji resurs poduzeća, a internim marketingom se nastoji učinkovito upravljati ovim osjetljivim kapitalom. Uspješnom međusobnom komunikacijom, prenošenjem znanja, uključivanjem u aktivnosti poduzeća te poistovjećivanjem s temeljnim vrijednostima i ciljevima poduzeća zaposlenici su motivirani pružati kvalitetnije proizvode i usluge krajnjim potrošačima te na taj način unaprijediti poslovanje poduzeća. Iako je ovaj koncept u svijetu sve prihvaćeniji i stručnjaci mu posvećuju sve više pažnje, u domaćim poduzećima ga još uvijek zanemaruju. To nije slučaj u Zagrebačkoj banci, koja je i prije priključenja grupaciji UniCredit Grupe, bila među vodećim poduzećima u Hrvatskoj u ovom području. Velika pozornost koju posvećuju internom marketingu je rezultirala zadovoljnim zaposlenicima i kvalitetom pružanja bankarskih usluga, a samim time i većim zadovoljstvom korisnika usluga banke. U diplomskom radu je temeljem pregleda i analize dostupnih teorijskih izvora, ali i prikazom te analizom primjera iz prakse, kroz konkretnu kampanju internog marketinga provedenu u Zagrebačkoj banci, prikazan teorijski okvir internog marketinga te prijedlozi za njegovo uspješno implementiranje i upravljanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija