Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 529430

Interni marketing


Ćavarović, Iva
Interni marketing, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 529430 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Interni marketing
(Internal marketing)

Autori
Ćavarović, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
27.09

Godina
2011

Stranica
57

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
interni marketing; interna komunikacija; zadovoljstvo zaposlenika; kvaliteta usluge; banke
(internal marketing; internal communication; employee satisfaction; service quality; banks)

Sažetak
Interni marketing je važno područje marketinga, koje poduzeća često zapostavljaju. Interni marketing je koncept koji se pojavio 1970-ih godina kako bi omogućio što bolju kvalitetu usluga poduzeća koja su ga primjenjivala. Aktivnosti internog marketinga su slične onima eksternog marketinga, no usmjerene su na interne potrošače poduzeća – zaposlenike. Zaposlenici te njihove vještine i znanja su najvažniji resurs poduzeća, a internim marketingom se nastoji učinkovito upravljati ovim osjetljivim kapitalom. Uspješnom međusobnom komunikacijom, prenošenjem znanja, uključivanjem u aktivnosti poduzeća te poistovjećivanjem s temeljnim vrijednostima i ciljevima poduzeća zaposlenici su motivirani pružati kvalitetnije proizvode i usluge krajnjim potrošačima te na taj način unaprijediti poslovanje poduzeća. Iako je ovaj koncept u svijetu sve prihvaćeniji i stručnjaci mu posvećuju sve više pažnje, u domaćim poduzećima ga još uvijek zanemaruju. To nije slučaj u Zagrebačkoj banci, koja je i prije priključenja grupaciji UniCredit Grupe, bila među vodećim poduzećima u Hrvatskoj u ovom području. Velika pozornost koju posvećuju internom marketingu je rezultirala zadovoljnim zaposlenicima i kvalitetom pružanja bankarskih usluga, a samim time i većim zadovoljstvom korisnika usluga banke. U diplomskom radu je temeljem pregleda i analize dostupnih teorijskih izvora, ali i prikazom te analizom primjera iz prakse, kroz konkretnu kampanju internog marketinga provedenu u Zagrebačkoj banci, prikazan teorijski okvir internog marketinga te prijedlozi za njegovo uspješno implementiranje i upravljanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ćavarović, Iva
Interni marketing, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Ćavarović, I. (2011) 'Interni marketing', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\'{C}avarovi\'{c}, Iva}, year = {2011}, pages = {57}, keywords = {interni marketing, interna komunikacija, zadovoljstvo zaposlenika, kvaliteta usluge, banke}, title = {Interni marketing}, keyword = {interni marketing, interna komunikacija, zadovoljstvo zaposlenika, kvaliteta usluge, banke}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\'{C}avarovi\'{c}, Iva}, year = {2011}, pages = {57}, keywords = {internal marketing, internal communication, employee satisfaction, service quality, banks}, title = {Internal marketing}, keyword = {internal marketing, internal communication, employee satisfaction, service quality, banks}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font