Pregled bibliografske jedinice broj: 529270
Efekti primjene poligona prepreka kao metodičko – organizacijskog oblika rada tijekom nastave tjelesne i zdravstvene kulture
Efekti primjene poligona prepreka kao metodičko – organizacijskog oblika rada tijekom nastave tjelesne i zdravstvene kulture // ''Metodički organizacijski oblici radau područjima edukacije, sporta sportske rekreacije i kineziterapije'' / Neljak, B. (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2009. str. 71-75 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 529270 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Efekti primjene poligona prepreka kao metodičko – organizacijskog oblika rada tijekom nastave tjelesne i zdravstvene kulture
(Impact of the polygon obstacle as a methodological - organizational form of the teaching of physical education)
Autori
Lorger, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
''Metodički organizacijski oblici radau područjima edukacije, sporta sportske rekreacije i kineziterapije''
/ Neljak, B. - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2009, 71-75
Skup
18. ljetna škola kineziologa R.Hrvatske
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 22.06.2009. - 26.06.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
efekti rada; poligon prepreka; nastava TiZK-e
(effects work; polygon obstacles; teaching PE)
Sažetak
Tijekom redovite nastave tjelesne i zdravstvene kulture na uzorku od devet učenica sedmih razreda osnovne škole izvršeno je mjerenje frekvencije srca srčanim monitorom na startu i na kraju svladanog poligona prepreka. Iz prezentiranih rezultata vidljivo je da poligon prepreka kao metodičko organizacijski oblik rada doprinosi intenzitetu rada na satu tjelesne i zdravstvene kulture te svojim složenim strukturama gibanja u kombinaciji s faktorom vremena svladavanja poligona ''provocira'' nagli porast frekvencije srca.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija