Pregled bibliografske jedinice broj: 529258
Praćenje, vrednovanje i ocjenjivanje u nastavi Prirode i društva
Praćenje, vrednovanje i ocjenjivanje u nastavi Prirode i društva, 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 529258 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Praćenje, vrednovanje i ocjenjivanje u nastavi Prirode i društva
(Monitoring, evaluation and assessment in the Natural sciences)
Autori
Božanović, Ena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
06.10
Godina
2011
Stranica
53
Mentor
Borić, Edita
Neposredni voditelj
Škugor, Alma
Ključne riječi
praćenje; vrednovanje; ocjenjivanje u nastavi
(monitoring; evaluation; assessment of teaching)
Sažetak
Teorijski dio definira pojmove praćenje, vrednovanje i ocjenjivanje u nastavi, posebno u nastavi prirode i društva. Bilo je riječi i o filozofiji odgoja i dokimološkim rješenjima u drugim zemljama. Empirijski dio odnosi se na rezultate istraživanja provođenog među 20 učitelja dvije osnovne škole. Cilj istraživanja bio je ispitati postupke i načine praćenja, vrednovanja i ocjenjivanja učitelja razredne nastave na satima Prirode i društva. Rezultati su pokazali kako učizelji nastoje koristiti različite postupke u praćenju, vrednovanju i ocjenjivanju učenika kako bi poboljšali uspjeh učenika (kontinuirane pisane i usmene provjere, upoznavanje učenika s postupcima vrednovanja i ocjenjivanja, međusobno vrednovanje učenika, javno obrazlaganje učenikova uspjeha...).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Borić, Edita, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek