Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 529186

E-marketing u agrobiznisu


Kekez, Ivana
E-marketing u agrobiznisu, 2011., diplomski rad, diplomski, Agronomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 529186 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
E-marketing u agrobiznisu
(E-marketing in agribusiness)

Autori
Kekez, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Agronomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
15.09

Godina
2011

Stranica
42

Mentor
Cerjak, Marija

Ključne riječi
e-poslovanje; Internet marketing; agrobiznis
(e-business; Internet marketing; agribusiness)

Sažetak
U poslovnom okružju u razvijenim zemljama sve je prisutniji Internet marketing. Internet marketing i elektronsko poslovanje općenito doprinose postizanju viših stupnjeva uspješnosti poslovanja tvrtke, a time i gospodarstva u cjelini. Nova vremena traže nove načine prilagođavanja marketinga u poslovanju tvrtki. Snažan razvoj tehnoloških, informacijskih i komunikacijskih mogućnosti postavlja nove zahtjeve tvrtkama. No, potrebno je također shvatiti da je upravo to omogućilo otvaranje brojnih mogućnosti iskorištenja novonastalih okolnosti. Kako bi se poslovni subjekti razlikovali i bili napredniji od konkurencije moraju razviti i osigurati kompletnu i kvalitetnu ponudu proizvoda i usluga koju će nastojati plasirati preko mreže, koristeći se i Internetom. Time se naglašava bitan marketinški princip, a to je orijentiranost prema kupcu, a za kupca to znači da ima pristup vrijednosti koja se kreira po njegovim vlastitim mjerilima, a za tvrtke to znači dostizanje viših stupnjeva uspješnosti. Internet marketing bitan je i sektoru agrobiznisa obzirom da veliki broj kompanija koje se bave poljoprivrednom djelatnošću koristi e-poslovanje. Zastupljenost e-poslovanja i Internet marketinga istražena je među hrvatskim tvrtkama iz sektora agrobiznisa. Rezultati istraživanja pokazuju da se Internet najčešće koristi za Internet bankarstvo a s poslovnim partnerima najčešće se komunicira putem e-maila. Osnovna prednost Internet poslovanja je brzina i smanjenje troškova poslovanja. Internet poslovanje prate i određeni ograničavajući čimbenici, prvenstveno nedovoljna informatička pismenost. Istraživanjem se spoznalo da je e-poslovanje neophodan preduvjet uspješnog poslovanja u budućnosti unutar poljoprivrede i pratećih djelatnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marija Cerjak (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kekez, Ivana
E-marketing u agrobiznisu, 2011., diplomski rad, diplomski, Agronomski fakultet, Zagreb
Kekez, I. (2011) 'E-marketing u agrobiznisu', diplomski rad, diplomski, Agronomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kekez, Ivana}, year = {2011}, pages = {42}, keywords = {e-poslovanje, Internet marketing, agrobiznis}, title = {E-marketing u agrobiznisu}, keyword = {e-poslovanje, Internet marketing, agrobiznis}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kekez, Ivana}, year = {2011}, pages = {42}, keywords = {e-business, Internet marketing, agribusiness}, title = {E-marketing in agribusiness}, keyword = {e-business, Internet marketing, agribusiness}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font