Pregled bibliografske jedinice broj: 529186
E-marketing u agrobiznisu
E-marketing u agrobiznisu, 2011., diplomski rad, diplomski, Agronomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 529186 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
E-marketing u agrobiznisu
(E-marketing in agribusiness)
Autori
Kekez, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Agronomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
15.09
Godina
2011
Stranica
42
Mentor
Cerjak, Marija
Ključne riječi
e-poslovanje; Internet marketing; agrobiznis
(e-business; Internet marketing; agribusiness)
Sažetak
U poslovnom okružju u razvijenim zemljama sve je prisutniji Internet marketing. Internet marketing i elektronsko poslovanje općenito doprinose postizanju viših stupnjeva uspješnosti poslovanja tvrtke, a time i gospodarstva u cjelini. Nova vremena traže nove načine prilagođavanja marketinga u poslovanju tvrtki. Snažan razvoj tehnoloških, informacijskih i komunikacijskih mogućnosti postavlja nove zahtjeve tvrtkama. No, potrebno je također shvatiti da je upravo to omogućilo otvaranje brojnih mogućnosti iskorištenja novonastalih okolnosti. Kako bi se poslovni subjekti razlikovali i bili napredniji od konkurencije moraju razviti i osigurati kompletnu i kvalitetnu ponudu proizvoda i usluga koju će nastojati plasirati preko mreže, koristeći se i Internetom. Time se naglašava bitan marketinški princip, a to je orijentiranost prema kupcu, a za kupca to znači da ima pristup vrijednosti koja se kreira po njegovim vlastitim mjerilima, a za tvrtke to znači dostizanje viših stupnjeva uspješnosti. Internet marketing bitan je i sektoru agrobiznisa obzirom da veliki broj kompanija koje se bave poljoprivrednom djelatnošću koristi e-poslovanje. Zastupljenost e-poslovanja i Internet marketinga istražena je među hrvatskim tvrtkama iz sektora agrobiznisa. Rezultati istraživanja pokazuju da se Internet najčešće koristi za Internet bankarstvo a s poslovnim partnerima najčešće se komunicira putem e-maila. Osnovna prednost Internet poslovanja je brzina i smanjenje troškova poslovanja. Internet poslovanje prate i određeni ograničavajući čimbenici, prvenstveno nedovoljna informatička pismenost. Istraživanjem se spoznalo da je e-poslovanje neophodan preduvjet uspješnog poslovanja u budućnosti unutar poljoprivrede i pratećih djelatnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Ekonomija