Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 528680

Vanjsko vrednovanje obrazovnih postignuća učenika u odnosu prema unaprijeđenju nastave Prirode i društva


Vijtiuk, Nada; Letina, Alena; Marković, Nenad
Vanjsko vrednovanje obrazovnih postignuća učenika u odnosu prema unaprijeđenju nastave Prirode i društva // Edukacija prirodoslovlja, geografije i povijesti u društvu znanja / Vijtiuk, Nada (ur.).
Zagreb, 2010. str. 21-21 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 528680 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vanjsko vrednovanje obrazovnih postignuća učenika u odnosu prema unaprijeđenju nastave Prirode i društva
(External evaluation of pupils educational achievements in relation to science instruction improvement)

Autori
Vijtiuk, Nada ; Letina, Alena ; Marković, Nenad

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Edukacija prirodoslovlja, geografije i povijesti u društvu znanja / Vijtiuk, Nada - Zagreb, 2010, 21-21

ISBN
978-953-7210-34-2

Skup
4. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima ECNSI-2010

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 11.11.2010. - 13.11.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
kvalitativna analiza; vanjsko vrjednovanje; nastava Prirode i društva; preporuke ;
(qualitative analysis; external evaluation; Science and Society teaching; recommendations ;)

Sažetak
U ovom radu iznose se neki od ključnih rezultata kvalitativne analize učeničkih odgovora na pojedine ispitne čestice subtesta iz prirode i društva. Subtest je sastavni dio cjelovitog pisanog ispita Matematike i Prirode i društva za četvrti razred provedenog u sklopu projekta vanjskog vrednovanja obrazovnih postignuća učenika u svim hrvatskim osnovnim školama u travnju 2008. godine. Iznošenjem spoznaja iz do sada nedovoljno iskorištenih izvora informacija, sadržanih u načinima odgovora učenika, utvrđuju se neki od mogućih odgovora na pitanja o učeničkim znanjima i vještinama, na razini iscrpnosti koja nije bila iskazana ukupnim rezultatima te kvantitativnim podatcima. Ovakav način uvida u učeničke odgovore pruža informacije o prirodi učeničkog razumijevanja područja koji se ispituje. Kvantitativna i kvalitativna analiza učeničkih postignuća mogu se kombinirati i pružiti odgovore na pitanja koja postavljaju učitelji i stručnjaci u kreiranju obrazovne politike nakon uvida u rezultate vanjskoga vrednovanja. Rezultati dobiveni kvalitativnom analizom omogućavaju jasnije sagledavanje sadašnjeg stanja u odgojno-obrazovnom procesu i pružaju mogućnost za utvrđivanje osnovnih smjernica i preporuka za unaprijeđenje nastave prirode i društva uključujući nekoliko razina. Neke od njih su preporuke za realizaciju kurikuluma nastave prirode i društva, preporuke za uporabu učinkovitijh strategija i metoda poučavanja u nastavi prirode i društva, preporuke za povezivanje nastavnih sadržaja Prirode i društva sa sadržajima drugih nastavnih predmeta te preporuke za osposobljavljavanje budućih učitelja i permanentno usavršavanje učiteljske profesije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Alena Letina (autor)

Avatar Url Nenad Marković (autor)

Avatar Url Nada Vijtiuk (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vijtiuk, Nada; Letina, Alena; Marković, Nenad
Vanjsko vrednovanje obrazovnih postignuća učenika u odnosu prema unaprijeđenju nastave Prirode i društva // Edukacija prirodoslovlja, geografije i povijesti u društvu znanja / Vijtiuk, Nada (ur.).
Zagreb, 2010. str. 21-21 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Vijtiuk, N., Letina, A. & Marković, N. (2010) Vanjsko vrednovanje obrazovnih postignuća učenika u odnosu prema unaprijeđenju nastave Prirode i društva. U: Vijtiuk, N. (ur.)Edukacija prirodoslovlja, geografije i povijesti u društvu znanja.
@article{article, author = {Vijtiuk, Nada and Letina, Alena and Markovi\'{c}, Nenad}, editor = {Vijtiuk, N.}, year = {2010}, pages = {21-21}, keywords = {kvalitativna analiza, vanjsko vrjednovanje, nastava Prirode i dru\v{s}tva, preporuke, }, isbn = {978-953-7210-34-2}, title = {Vanjsko vrednovanje obrazovnih postignu\'{c}a u\v{c}enika u odnosu prema unaprije\djenju nastave Prirode i dru\v{s}tva}, keyword = {kvalitativna analiza, vanjsko vrjednovanje, nastava Prirode i dru\v{s}tva, preporuke, }, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vijtiuk, Nada and Letina, Alena and Markovi\'{c}, Nenad}, editor = {Vijtiuk, N.}, year = {2010}, pages = {21-21}, keywords = {qualitative analysis, external evaluation, Science and Society teaching, recommendations, }, isbn = {978-953-7210-34-2}, title = {External evaluation of pupils educational achievements in relation to science instruction improvement}, keyword = {qualitative analysis, external evaluation, Science and Society teaching, recommendations, }, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font