Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 528566

Mjerenje konkurentnosti turističkog proizvoda: primjer kruzing turizma i Dubrovnika


Ivandić, Neven; Marušić, Zrinka; Horak, Siniša
Mjerenje konkurentnosti turističkog proizvoda: primjer kruzing turizma i Dubrovnika // Izazovi upravljanja turizmom / Čorak, Sanda (ur.).
Zagreb: Institut za turizam, 2011. str. 157-178


CROSBI ID: 528566 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mjerenje konkurentnosti turističkog proizvoda: primjer kruzing turizma i Dubrovnika
(Assessment of tourism product competitiveness: Case of cruising tourism and City of Dubrovnik)

Autori
Ivandić, Neven ; Marušić, Zrinka ; Horak, Siniša

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Izazovi upravljanja turizmom

Urednik/ci
Čorak, Sanda

Izdavač
Institut za turizam

Grad
Zagreb

Godina
2011

Raspon stranica
157-178

ISBN
978-953-6145-24-9

Ključne riječi
konkurentnost kruzing destinacije, kruzing turizam, luka ticanja, troškovi ticanja, Hrvatska
(competitiveness of cruise destination, cruising tourism, port of call, port tariffs, Croatia)

Sažetak
Udio Mediterana na kruzing tržištu stalno se povećava – potražnja raste, a povećanje prihvatnog kapaciteta i brodova i luka prati i povećanje kvalitete. Takav intenzivan razvoj kruzing turizma kruzing destinacijama nameće potrebu stalnog praćenja konkurentske pozicije i čimbenika koji je određuju. U radu je prikazan model konkurentnosti kruzing destinacija na Mediteranu koji polazi od specifičnosti proizvoda i definiranog kruga usporedivih destinacija koje sličan proizvod pružaju na sličnim tržištima. Model je zasnovan na pokazatelju ‘vrijednost za novac’ koju pružaju kruzing destinacije kao odrazu atraktivnosti kruzing destinacije (atraktivnost luke, atraktivnost turističke destinacije, atraktivnost destinacije sa stajališta kruzing kompanija) i troškova ticanja broda u luci odnosno lučkih pristojbi i naknada. Iako je model razvijen iz perspektive analize konkurentnosti dubrovačkih luka na kruzing tržištu Mediterana, riječ je o općemu modelu koji je uz promjenu konkurentskog kruga destinacija moguće primijeniti i na analizu konkurentnosti drugih luka/destinacija takvoga tipa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Demografija



POVEZANOST RADA


Projekti:
126-0000000-3347 - Mjerenje važnosti utjecaja turizma na gospodarstvo Hrvatske (Čorak, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)
126-1261689-1690 - Međuodnos turizma, prostora i prometa (Horak, Siniša, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zrinka Marušić (autor)

Avatar Url Neven Ivandić (autor)

Avatar Url Siniša Horak (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ivandić, Neven; Marušić, Zrinka; Horak, Siniša
Mjerenje konkurentnosti turističkog proizvoda: primjer kruzing turizma i Dubrovnika // Izazovi upravljanja turizmom / Čorak, Sanda (ur.).
Zagreb: Institut za turizam, 2011. str. 157-178
Ivandić, N., Marušić, Z. & Horak, S. (2011) Mjerenje konkurentnosti turističkog proizvoda: primjer kruzing turizma i Dubrovnika. U: Čorak, S. (ur.) Izazovi upravljanja turizmom. Zagreb, Institut za turizam, str. 157-178.
@inbook{inbook, author = {Ivandi\'{c}, Neven and Maru\v{s}i\'{c}, Zrinka and Horak, Sini\v{s}a}, editor = {\v{C}orak, S.}, year = {2011}, pages = {157-178}, keywords = {konkurentnost kruzing destinacije, kruzing turizam, luka ticanja, tro\v{s}kovi ticanja, Hrvatska}, isbn = {978-953-6145-24-9}, title = {Mjerenje konkurentnosti turisti\v{c}kog proizvoda: primjer kruzing turizma i Dubrovnika}, keyword = {konkurentnost kruzing destinacije, kruzing turizam, luka ticanja, tro\v{s}kovi ticanja, Hrvatska}, publisher = {Institut za turizam}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Ivandi\'{c}, Neven and Maru\v{s}i\'{c}, Zrinka and Horak, Sini\v{s}a}, editor = {\v{C}orak, S.}, year = {2011}, pages = {157-178}, keywords = {competitiveness of cruise destination, cruising tourism, port of call, port tariffs, Croatia}, isbn = {978-953-6145-24-9}, title = {Assessment of tourism product competitiveness: Case of cruising tourism and City of Dubrovnik}, keyword = {competitiveness of cruise destination, cruising tourism, port of call, port tariffs, Croatia}, publisher = {Institut za turizam}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font