Pregled bibliografske jedinice broj: 528552
Utjecaj informacijskih i komunikacijskih tehnologija na marketing turističkih destinacija
Utjecaj informacijskih i komunikacijskih tehnologija na marketing turističkih destinacija // Izazovi upravljanja turizmom / Čorak, Sanda (ur.).
Zagreb: Institut za turizam, 2011. str. 69-86
CROSBI ID: 528552 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj informacijskih i komunikacijskih tehnologija na marketing turističkih destinacija
(The influence of information and communication technologies on tourism destination marketing)
Autori
Krešić, Damir ; Miličević, Katarina ; Boranić Živoder, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Izazovi upravljanja turizmom
Urednik/ci
Čorak, Sanda
Izdavač
Institut za turizam
Grad
Zagreb
Godina
2011
Raspon stranica
69-86
ISBN
978-953-6145-24-9
Ključne riječi
ITC, e-marketing, društvene mreže, Web 2.0., turističke destinacije
(ITC, e-marketing, social networks, web 2.0, tourism destinations)
Sažetak
Ubrzani razvoj informacijskih i komunikacijskih tehnologija (ICT-a) utjecao je na razvoj e- marketinga te pojavu novih elemenata marketinškog spleta koji se temelje na interaktivnosti, fleksibilnosti i brzoj dostupnosti informacijama. Potrošači danas mogu uz pomoć dinamičkog pakiranja kombinirati različite dijelove turističkih proizvoda i usluga te kreirati pakete u potpunosti prilagođene njihovim interesima. Sustavi za dinamičko određivanje cijena kontinuirano mijenjaju cijene u realnom vremenu, na temelju trenutačnog odnosa ponude i potražnje. Internet postaje najvažnije sredstvo za promociju turističkih destinacija. Web 2.0. ili tzv. društveni web, našao je svoju primjenu u promocijskim aktivnostima tehnološki razvijenih destinacija. Internet je sve važniji izvor informacija i za turiste koji posjećuju Hrvatsku. Uz mrežne stranice turističkih zajednica vidljiv je i rast korištenja društvenih mreža kao i specijaliziranih stranica za putovanja. Ipak, hrvatske turističke destinacije se još uvijek ne koriste u dovoljnoj mjeri svim prednostima novih tehnologija što je vidljivo iz nedovoljne integracije Web 2.0 funkcionalnosti te iz nedostatne specijalizacije stranica za posebne grupe korisnika poput medija, B2B segmenta i sl. S obzirom na nepobitnu važnost interneta u destinacijskom marketingu, jačanje e-marketing aktivnosti s vremenom će sigurno postati jedna od glavnih zadaća ukupnih aktivnosti turističkih zajednica.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
126-0000000-3347 - Mjerenje važnosti utjecaja turizma na gospodarstvo Hrvatske (Čorak, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb