Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 528552

Utjecaj informacijskih i komunikacijskih tehnologija na marketing turističkih destinacija


Krešić, Damir; Miličević, Katarina; Boranić Živoder, Snježana
Utjecaj informacijskih i komunikacijskih tehnologija na marketing turističkih destinacija // Izazovi upravljanja turizmom / Čorak, Sanda (ur.).
Zagreb: Institut za turizam, 2011. str. 69-86


CROSBI ID: 528552 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj informacijskih i komunikacijskih tehnologija na marketing turističkih destinacija
(The influence of information and communication technologies on tourism destination marketing)

Autori
Krešić, Damir ; Miličević, Katarina ; Boranić Živoder, Snježana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Izazovi upravljanja turizmom

Urednik/ci
Čorak, Sanda

Izdavač
Institut za turizam

Grad
Zagreb

Godina
2011

Raspon stranica
69-86

ISBN
978-953-6145-24-9

Ključne riječi
ITC, e-marketing, društvene mreže, Web 2.0., turističke destinacije
(ITC, e-marketing, social networks, web 2.0, tourism destinations)

Sažetak
Ubrzani razvoj informacijskih i komunikacijskih tehnologija (ICT-a) utjecao je na razvoj e- marketinga te pojavu novih elemenata marketinškog spleta koji se temelje na interaktivnosti, fleksibilnosti i brzoj dostupnosti informacijama. Potrošači danas mogu uz pomoć dinamičkog pakiranja kombinirati različite dijelove turističkih proizvoda i usluga te kreirati pakete u potpunosti prilagođene njihovim interesima. Sustavi za dinamičko određivanje cijena kontinuirano mijenjaju cijene u realnom vremenu, na temelju trenutačnog odnosa ponude i potražnje. Internet postaje najvažnije sredstvo za promociju turističkih destinacija. Web 2.0. ili tzv. društveni web, našao je svoju primjenu u promocijskim aktivnostima tehnološki razvijenih destinacija. Internet je sve važniji izvor informacija i za turiste koji posjećuju Hrvatsku. Uz mrežne stranice turističkih zajednica vidljiv je i rast korištenja društvenih mreža kao i specijaliziranih stranica za putovanja. Ipak, hrvatske turističke destinacije se još uvijek ne koriste u dovoljnoj mjeri svim prednostima novih tehnologija što je vidljivo iz nedovoljne integracije Web 2.0 funkcionalnosti te iz nedostatne specijalizacije stranica za posebne grupe korisnika poput medija, B2B segmenta i sl. S obzirom na nepobitnu važnost interneta u destinacijskom marketingu, jačanje e-marketing aktivnosti s vremenom će sigurno postati jedna od glavnih zadaća ukupnih aktivnosti turističkih zajednica.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
126-0000000-3347 - Mjerenje važnosti utjecaja turizma na gospodarstvo Hrvatske (Čorak, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Krešić, Damir; Miličević, Katarina; Boranić Živoder, Snježana
Utjecaj informacijskih i komunikacijskih tehnologija na marketing turističkih destinacija // Izazovi upravljanja turizmom / Čorak, Sanda (ur.).
Zagreb: Institut za turizam, 2011. str. 69-86
Krešić, D., Miličević, K. & Boranić Živoder, S. (2011) Utjecaj informacijskih i komunikacijskih tehnologija na marketing turističkih destinacija. U: Čorak, S. (ur.) Izazovi upravljanja turizmom. Zagreb, Institut za turizam, str. 69-86.
@inbook{inbook, author = {Kre\v{s}i\'{c}, Damir and Mili\v{c}evi\'{c}, Katarina and Borani\'{c} \v{Z}ivoder, Snje\v{z}ana}, editor = {\v{C}orak, S.}, year = {2011}, pages = {69-86}, keywords = {ITC, e-marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, Web 2.0., turisti\v{c}ke destinacije}, isbn = {978-953-6145-24-9}, title = {Utjecaj informacijskih i komunikacijskih tehnologija na marketing turisti\v{c}kih destinacija}, keyword = {ITC, e-marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, Web 2.0., turisti\v{c}ke destinacije}, publisher = {Institut za turizam}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Kre\v{s}i\'{c}, Damir and Mili\v{c}evi\'{c}, Katarina and Borani\'{c} \v{Z}ivoder, Snje\v{z}ana}, editor = {\v{C}orak, S.}, year = {2011}, pages = {69-86}, keywords = {ITC, e-marketing, social networks, web 2.0, tourism destinations}, isbn = {978-953-6145-24-9}, title = {The influence of information and communication technologies on tourism destination marketing}, keyword = {ITC, e-marketing, social networks, web 2.0, tourism destinations}, publisher = {Institut za turizam}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font