Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 528551

Brendiranje turističke destinacije


Telišman-Košuta, Neda
Brendiranje turističke destinacije // Izazovi upravljanja turizmom / Čorak, Sanda (ur.).
Zagreb: Institut za turizam, 2011. str. 57-68


CROSBI ID: 528551 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Brendiranje turističke destinacije
(Tourism destination branding)

Autori
Telišman-Košuta, Neda

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Izazovi upravljanja turizmom

Urednik/ci
Čorak, Sanda

Izdavač
Institut za turizam

Grad
Zagreb

Godina
2011

Raspon stranica
57-68

ISBN
978-953-6145-24-9

Ključne riječi
brend, brendiranje, imidž, turistička destinacija, posjetitelji, destinacijski marketing, konkurentnost
(brand, branding, image, tourism destination, visitors, destination marke-ting, competitiveness)

Sažetak
Brendiranje turističke destinacije relativno je novo područje destinacijskog marketinga i tema koja danas privlači veliku pažnju akademske zajednice i praktičara u turizmu. Polazeći od brenda kao snažnog alata za identificiranje i diferenciranje destinacija, brendiranje se smatra važnim faktorom njihove konkurentnosti. Postoje, međutim, nedoumice o značenju brenda u kontekstu turističkih destinacija te bitne dileme vezane uz domete brendiranja kao marketinškog i upravljačkog mehanizma tako kompleksnih sustava kao što su turističke destinacije. Ovaj rad pruža uvid u osnovne teme, polemike i izazove brendiranja turističke destinacije danas aktualne u stručnoj i znanstvenoj literaturi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
126-0000000-3347 - Mjerenje važnosti utjecaja turizma na gospodarstvo Hrvatske (Čorak, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb

Profili:

Avatar Url Neda Telišman-Košuta (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Telišman-Košuta, Neda
Brendiranje turističke destinacije // Izazovi upravljanja turizmom / Čorak, Sanda (ur.).
Zagreb: Institut za turizam, 2011. str. 57-68
Telišman-Košuta, N. (2011) Brendiranje turističke destinacije. U: Čorak, S. (ur.) Izazovi upravljanja turizmom. Zagreb, Institut za turizam, str. 57-68.
@inbook{inbook, author = {Teli\v{s}man-Ko\v{s}uta, Neda}, editor = {\v{C}orak, S.}, year = {2011}, pages = {57-68}, keywords = {brend, brendiranje, imid\v{z}, turisti\v{c}ka destinacija, posjetitelji, destinacijski marketing, konkurentnost}, isbn = {978-953-6145-24-9}, title = {Brendiranje turisti\v{c}ke destinacije}, keyword = {brend, brendiranje, imid\v{z}, turisti\v{c}ka destinacija, posjetitelji, destinacijski marketing, konkurentnost}, publisher = {Institut za turizam}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Teli\v{s}man-Ko\v{s}uta, Neda}, editor = {\v{C}orak, S.}, year = {2011}, pages = {57-68}, keywords = {brand, branding, image, tourism destination, visitors, destination marke-ting, competitiveness}, isbn = {978-953-6145-24-9}, title = {Tourism destination branding}, keyword = {brand, branding, image, tourism destination, visitors, destination marke-ting, competitiveness}, publisher = {Institut za turizam}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font