Pregled bibliografske jedinice broj: 528551
Brendiranje turističke destinacije
Brendiranje turističke destinacije // Izazovi upravljanja turizmom / Čorak, Sanda (ur.).
Zagreb: Institut za turizam, 2011. str. 57-68
CROSBI ID: 528551 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Brendiranje turističke destinacije
(Tourism destination branding)
Autori
Telišman-Košuta, Neda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Izazovi upravljanja turizmom
Urednik/ci
Čorak, Sanda
Izdavač
Institut za turizam
Grad
Zagreb
Godina
2011
Raspon stranica
57-68
ISBN
978-953-6145-24-9
Ključne riječi
brend, brendiranje, imidž, turistička destinacija, posjetitelji, destinacijski marketing, konkurentnost
(brand, branding, image, tourism destination, visitors, destination marke-ting, competitiveness)
Sažetak
Brendiranje turističke destinacije relativno je novo područje destinacijskog marketinga i tema koja danas privlači veliku pažnju akademske zajednice i praktičara u turizmu. Polazeći od brenda kao snažnog alata za identificiranje i diferenciranje destinacija, brendiranje se smatra važnim faktorom njihove konkurentnosti. Postoje, međutim, nedoumice o značenju brenda u kontekstu turističkih destinacija te bitne dileme vezane uz domete brendiranja kao marketinškog i upravljačkog mehanizma tako kompleksnih sustava kao što su turističke destinacije. Ovaj rad pruža uvid u osnovne teme, polemike i izazove brendiranja turističke destinacije danas aktualne u stručnoj i znanstvenoj literaturi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
126-0000000-3347 - Mjerenje važnosti utjecaja turizma na gospodarstvo Hrvatske (Čorak, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb
Profili:
Neda Telišman-Košuta
(autor)