Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 528416

Hiperaktivno dijete u razredu


Banoža, Barbara
Hiperaktivno dijete u razredu, 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Slavonski Brod


CROSBI ID: 528416 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Hiperaktivno dijete u razredu
(Hyperactive child in the classroom)

Autori
Banoža, Barbara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Slavonski Brod

Datum
29.09

Godina
2011

Stranica
61

Mentor
Ivanović, Josip

Ključne riječi
hiperaktivni poremećaj; hiperaktivno dijete; razred; individualizirani odgojno-obrazovni program
(hyperactivity disorder; hyperactive child; classroom; individualized education program)

Sažetak
Hiperaktivnost - ADHD (attention deficit/hiperactivity disorder) je skraćeni naziv za čitav niz ponašanja koji nazivamo poremećaj pažnje i hiperaktivni poremećaj. Smatra se da uzrok hiperaktivnog poremećaja ima biološke osnove, odnosno da je uzrok neurološka disfunkcija mozga. Da bi se postavila dijagnoza simptomi nepažnje, hiperaktivnosti ili impulzivnosti trebaju trajati najmanje šest mjeseci, postojati prije sedme godine života i da se očituju u dvije ili više sredina. Uzimanje lijekova jedan je najčešćih načina liječenja, najčešće se prepisuju stimulanski poput Ritalina. U odgoju hiperaktive djece važna je dosjetljivost, a tehnika nagrade i kazne bit će vrlo efikasna ako se dosljedno provodi. Generalizacija je poseban problem kod djece s deficitom pažnje. Kvalitetan cjelonoćni san može umanjiti simptome hiperaktivnosti i loše ponašanje kod djece. Razred može predstavljati jedno od najtežih mjesta za učenika s hiperaktivnim poremećajem. Hiperaktivni učenik ima probleme sa sjedenjem, u igri, ljuljanjem na stolici ili zbog ponavljajućeg udaranja rukama ili nogama. Roditelji i škola moraju se sporazumjeti oko gledanja na problem. Hiperaktivno dijete je zahtjevan učenik i uspješno će učiti u orruženju koje podržava individualne razlike, dok usmjeravanje na razlike može dovesti do osamljivanja hiperaktivnog djeteta. Rutina, ponavljanje, redovitost i pomoć u organizaciji vremena važne su u radu s hiperaktivnom djecom. U razredu bi trebalo ukloniti kod učenika sve sa stola što ometa njegov rad, postaviti pravila i nagraditi ga za poštivanje istih, povećati duljinu kontakta s učenikom ili mu dodijeliti vršnjaka "mentora". Za potrebe istraživanja pratila sam ponašanje dječaka s hiperaktivnim poremećajem. Uočila sam njegov nemir za vrijeme nastave, ponašanje u suradnji s drugim učenicima te njegovu nesmetanost u radu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek


Citiraj ovu publikaciju:

Banoža, Barbara
Hiperaktivno dijete u razredu, 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Slavonski Brod
Banoža, B. (2011) 'Hiperaktivno dijete u razredu', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Slavonski Brod.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bano\v{z}a, Barbara}, year = {2011}, pages = {61}, keywords = {hiperaktivni poreme\'{c}aj, hiperaktivno dijete, razred, individualizirani odgojno-obrazovni program}, title = {Hiperaktivno dijete u razredu}, keyword = {hiperaktivni poreme\'{c}aj, hiperaktivno dijete, razred, individualizirani odgojno-obrazovni program}, publisherplace = {Slavonski Brod} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bano\v{z}a, Barbara}, year = {2011}, pages = {61}, keywords = {hyperactivity disorder, hyperactive child, classroom, individualized education program}, title = {Hyperactive child in the classroom}, keyword = {hyperactivity disorder, hyperactive child, classroom, individualized education program}, publisherplace = {Slavonski Brod} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font