Pregled bibliografske jedinice broj: 528348
Stavovi i informiranost odgojitelja o mentalnoj retardaciji
Stavovi i informiranost odgojitelja o mentalnoj retardaciji, 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 528348 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi i informiranost odgojitelja o mentalnoj retardaciji
(ATTITUDES AND KNOWLEDGE PRESCHOOL EDUCATORS ON MENTAL RETARDATION)
Autori
Bece, Mirena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
07.10
Godina
2011
Stranica
34
Mentor
Ivanović, Josip
Neposredni voditelj
Romstein, Ksenija
Ključne riječi
mentalna retardacija; stavovi odgojitelja; inkluzija
(mental retardation; attitudes of kindergarden teachers; inclusion)
Sažetak
Mentalna retardacija, oštećenje koje se očituje na svim razvojnim područjima, s naglaskom na intelektualno nije nepoznata za odgojitelje. Cilj završnoga rada je utvrditi informiranost odgojitelja o mentalnoj retatdaciji, na koji način bi se informirali, njihove stavove o primitku djeteta s mentalnom retardacijom u odgojnu skupinu i koliko njihovi stavovi utječu na njihov rad s djecom s mentalnom retardacijom. Istraživanje o stavovima i informiranosti odgojitelja o mentalnoj retardaciji provedeno je među odgojiteljima na području Osijeka. Uzorak je bio 30 odgojitelja. Mnogi od ispitanika smatraju da nisu dovoljno educirani za rad s djecom s mentalnom retardacijom, to je bitno za osobe koje planiraju edukaciju za odgojitelje. Velik broj odgojitelja bi se za dolazak djeteta s mentalnom retardacijom u grupu pripremalo isključivo sa stručnim osobama. Neki od zaključaka bi mogli pomoći pri inkluziji djeteta s mentalnom retardacijom, u sredstvima i u metodama rada.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Ksenija Romstein
(mentor)