Pregled bibliografske jedinice broj: 528336
Prilagodba koncepta NIPP-a zahtjevima srednjoškolskog obrazovanja
Prilagodba koncepta NIPP-a zahtjevima srednjoškolskog obrazovanja // 3. hrvatski NIPP i INSPIRE dan i 7. savjetovanje Kartografija i geoinformacije - Program i sažetci / Lapaine, Miljenko (ur.).
Zagreb: Hrvatsko kartografsko društvo, 2011. str. 41-42 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 528336 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prilagodba koncepta NIPP-a zahtjevima srednjoškolskog obrazovanja
(Adaptation of the NSDI concept to the secondary school education requirements)
Autori
Poslončec-Petrić, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
3. hrvatski NIPP i INSPIRE dan i 7. savjetovanje Kartografija i geoinformacije - Program i sažetci
/ Lapaine, Miljenko - Zagreb : Hrvatsko kartografsko društvo, 2011, 41-42
Skup
3. hrvatski NIPP i INSPIRE dan i 7. savjetovanje Kartografija i geoinformacije
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 14.09.2011. - 16.09.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
NIPP; izgradnja kapaciteta; prostorni podaci u srednjoškolskom obrazovanju.
(capacity building; NSDI; spatial data; secondary school education)
Sažetak
U srpnju 2009. godine, Vijeće NIPP-a usvojilo je Odluku o osnivanju Radne skupine za izgradnju kapaciteta NIPP-a. Osnovni cilj radne skupine je predlaganje najučinkovitijih načina za izgradnju kapaciteta NIPP-a u svrhu edukacije korisnika da prihvati koncept NIPP-a i uvede ga u radne procese. Budući da nema dovoljno informacija o zastupljenosti prostornih podataka u hrvatskom obrazovnom sustavu, ova radna skupina provodi istraživanje kojim su obuhvaćene srednjoškolske obrazovne ustanove, fakulteti te znanstveno-istraživačke institucije u Republici Hrvatskoj. U radu su dani preliminarni rezultati istraživanja provedenog među nastavnicima srednjih škola u Hrvatskoj. Cilj istraživanja kojeg Radna skupina za izgradnju kapaciteta NIPP-a provodi među nastavnicima je dobiti uvid u zastupljenost i korištenje prostornih podataka u odgojno-obrazovnom sustavu RH s posebnim naglaskom na NIPP, utvrditi zadovoljava li nastavni program moderne trendove u društvu te dobiti preporuke za poboljšanje nastave u području korištenja prostornih podataka. Za potrebe istraživanja, izrađen je on-line upitnik koji, sadrži 17 pitanja kombiniranog tipa. Upitnik je postavljen na internetskoj stranici hrvatske Državne geodetske uprave (http://www.dgu.hr) i sve srednje škole su pozvane da sudjeluju u istraživanju. Dobiveni preliminarni rezultati daju vrlo jasne preporuke koje se odnose na: potrebu za dodatnom edukacijom, jednostavnijom dostupnosti prostornih podataka i interoperabilnosti, te neophodnim povezivanjem internetskih stranica NIPP-a s nacionalnim portalima za učenje na daljinu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Geodezija
POVEZANOST RADA
Projekti:
007-0071588-1593 - Kartografija Jadrana (Lapaine, Miljenko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Geodetski fakultet, Zagreb
Profili:
Vesna Poslončec-Petrić
(autor)