Pregled bibliografske jedinice broj: 527502
Načini rješavanja sukoba studenata budućih učitelja razredne nastave
Načini rješavanja sukoba studenata budućih učitelja razredne nastave, 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 527502 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Načini rješavanja sukoba studenata budućih učitelja razredne nastave
(Methods of Conflict Resolution for future Students of Class Teachers)
Autori
Jukić, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
26.09
Godina
2011
Stranica
40
Mentor
Bognar, Ladislav
Neposredni voditelj
Kragulj, Snježana
Ključne riječi
nenasilna komunikacija; rješavanje sukoba; budući učitelji
(non-violent communication; conflict resolution; since teachers)
Sažetak
Za buduće učitelje vrlo je važno posjedovati, ovladati i primjenjivati socijalne vještine kao što su empatija, aktivno slušanje, jasno izražavanje želja i potreba, vještina pregovaranja, kako bi rješavali sukobe na obostrano zadovoljstvo suprostavljenih strana. Ovim se istraživanjem ispituju načini rješavanja sukoba budućih učitelja razredne nastave. Cilj istraživanja je utvrditi načine rješavanja sukoba budućih učitelja razredne nastave koji su pohađali kolegij Nenasilna komunikacija, odnosno koriste li znanja koja su stekli na navedenom kolegiju. Istraživanje se provelo na Učiteljskom fakultetu u Osijeku. Rezultati istraživanja pokazali su da budući učitelji koriste znanja stečena na kolegiju Nenasilna komunikacija, odnosno da je navedeni kolegij utjecao na njihove načine rješavanja sukoba.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Bognar, Branko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek