Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 527004

Stvaranje konkurentske prednosti gospodarskog subjekta kroz izgradnju robne marke


Nedović Čabarkapa, Mirjana
Stvaranje konkurentske prednosti gospodarskog subjekta kroz izgradnju robne marke // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 1 (2010), 274-281 (recenziran, članak, stručni)


CROSBI ID: 527004 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stvaranje konkurentske prednosti gospodarskog subjekta kroz izgradnju robne marke
(Building the Competitive Advantage of a Business Entity through Brand Development)

Autori
Nedović Čabarkapa, Mirjana

Izvornik
Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku (0353-359X) 1 (2010); 274-281

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
robna marka ; brend ; tržišna vrijednost ; elementi robne marke
(brand ; market value ; brand elements)

Sažetak
U ovom radu se polazi od pojma robne marke ili branda. Cilj ovoga rada je definiranje uloge robne marke sa svrhom stvaranja budućih doprinosa u okviru ovog područja, odnosno njezin utjecaj na poticanje kupovine i stvaranje konkurentske prednosti gospodarskog subjekta u odnosu na ostale tržišne aktere. U ovom radu nadalje, daje se kratko teorijsko objašnjenje pojma robne marke, odnosno povijest nastanka robne marke kao i prikaz njezinih elemenata i perspektive njenog budućeg razvoja . Nadalje se objašnjava sva složenost prilikom izgradnje, odnosno stvaranja robne marke. Robna marka je nastala kao posljedica globalizacije na tržištu kao i postojanje mnogobrojnih proizvoda koji zadovoljavaju istu potrebu. Pomoću nje se pokušava napraviti diferencijacija proizvoda i pokušaj privlačenja pažnje potencijalnog potrošača da bi se on brže odlučio za kupnju brandiranog proizvoda. Gospodarski subjekti koji su uočili važnost stvaranja robne marke, njenu izgradnju i upravljanje njome, stvorit će sve preduvjete za uspješno, odnosno profitabilno poslovanje. Ovakav način promišljanja i upravljanje robnom markom predstavljaju ključ poslovnog uspjeha svakog gospodarskog subjekta i smatra se da se tržišna snaga robne marke ili branda može tretirati i kao vrijednost imovine, pa je stoga njezino proučavanje opravdano.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru


Citiraj ovu publikaciju:

Nedović Čabarkapa, Mirjana
Stvaranje konkurentske prednosti gospodarskog subjekta kroz izgradnju robne marke // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 1 (2010), 274-281 (recenziran, članak, stručni)
Nedović Čabarkapa, M. (2010) Stvaranje konkurentske prednosti gospodarskog subjekta kroz izgradnju robne marke. Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 1, 274-281.
@article{article, author = {Nedovi\'{c} \v{C}abarkapa, Mirjana}, year = {2010}, pages = {274-281}, keywords = {robna marka, brend, tr\v{z}i\v{s}na vrijednost, elementi robne marke}, journal = {Ekonomski vjesnik : \v{c}asopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku}, volume = {1}, issn = {0353-359X}, title = {Stvaranje konkurentske prednosti gospodarskog subjekta kroz izgradnju robne marke}, keyword = {robna marka, brend, tr\v{z}i\v{s}na vrijednost, elementi robne marke} }
@article{article, author = {Nedovi\'{c} \v{C}abarkapa, Mirjana}, year = {2010}, pages = {274-281}, keywords = {brand, market value, brand elements}, journal = {Ekonomski vjesnik : \v{c}asopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku}, volume = {1}, issn = {0353-359X}, title = {Building the Competitive Advantage of a Business Entity through Brand Development}, keyword = {brand, market value, brand elements} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • CAB Abstracts
  • Sociological Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font