Pregled bibliografske jedinice broj: 527004
Stvaranje konkurentske prednosti gospodarskog subjekta kroz izgradnju robne marke
Stvaranje konkurentske prednosti gospodarskog subjekta kroz izgradnju robne marke // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 1 (2010), 274-281 (recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 527004 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stvaranje konkurentske prednosti gospodarskog subjekta kroz izgradnju robne marke
(Building the Competitive Advantage of a Business Entity through Brand Development)
Autori
Nedović Čabarkapa, Mirjana
Izvornik
Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku (0353-359X) 1
(2010);
274-281
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
robna marka ; brend ; tržišna vrijednost ; elementi robne marke
(brand ; market value ; brand elements)
Sažetak
U ovom radu se polazi od pojma robne marke ili branda. Cilj ovoga rada je definiranje uloge robne marke sa svrhom stvaranja budućih doprinosa u okviru ovog područja, odnosno njezin utjecaj na poticanje kupovine i stvaranje konkurentske prednosti gospodarskog subjekta u odnosu na ostale tržišne aktere. U ovom radu nadalje, daje se kratko teorijsko objašnjenje pojma robne marke, odnosno povijest nastanka robne marke kao i prikaz njezinih elemenata i perspektive njenog budućeg razvoja . Nadalje se objašnjava sva složenost prilikom izgradnje, odnosno stvaranja robne marke. Robna marka je nastala kao posljedica globalizacije na tržištu kao i postojanje mnogobrojnih proizvoda koji zadovoljavaju istu potrebu. Pomoću nje se pokušava napraviti diferencijacija proizvoda i pokušaj privlačenja pažnje potencijalnog potrošača da bi se on brže odlučio za kupnju brandiranog proizvoda. Gospodarski subjekti koji su uočili važnost stvaranja robne marke, njenu izgradnju i upravljanje njome, stvorit će sve preduvjete za uspješno, odnosno profitabilno poslovanje. Ovakav način promišljanja i upravljanje robnom markom predstavljaju ključ poslovnog uspjeha svakog gospodarskog subjekta i smatra se da se tržišna snaga robne marke ili branda može tretirati i kao vrijednost imovine, pa je stoga njezino proučavanje opravdano.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru
Profili:
Mirjana Nedović Čabarkapa
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- CAB Abstracts
- Sociological Abstracts