Pregled bibliografske jedinice broj: 527003
Upravljanje novim proizvodom kroz mjerenje tržišnog indeksa distribucije
Upravljanje novim proizvodom kroz mjerenje tržišnog indeksa distribucije // Računovodstvo i financije, 7 (2010), 148-152 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 527003 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje novim proizvodom kroz mjerenje tržišnog indeksa distribucije
(Managing new products through the measuring market distribution index)
Autori
Nedović Čabarkapa, Mirjana ; Ivanković, Darija
Izvornik
Računovodstvo i financije (0350-4506) 7
(2010);
148-152
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
unapređenje prodaje ; indeks distribucije ; novi proizvod ; pozicioniranje
(sales promotion ; the index distribution ; new product ; positioning)
Sažetak
Cilj ovoga rada jest prikazati mjerenje indeksa distribucije s ciljem budućih doprinosa u okviru područja unapređenja prodaje, kao i bolje razumijevanje tržišne pozicije proizvoda, a posebno novog proizvoda koji je tek lansiran na tržište. Menadžment marketinga, odnosno sektor unapređenja prodaje, zadužen je i za vođenje i organizaciju poslova oko tehnike mjerenja tržišne pozicije proizvoda. Njihova uloga unutar gospodarskog subjekta postaje izrazito važna, posebice u današnjim turbulentnim uvjetima poslovanja, kada je ponuda proizvoda na tržištu sve veća. Rezultati njihova istraživanja postaju ključna za menadžment koji donosi odluke o tome koje aktivnosti poduzeti sa svrhom ostvarenja profita. Kako su danas, na tržištu prisutni mnogobrojni proizvodi različitih konkurenata, mnogi gospodarski subjekti u kontinuitetu promišljaju kako biti bolji i atraktivniji od drugih ponuđača, odnosno kako i na koji način se odmaći od konkurenta i u potpunosti zadovoljiti potrošača. Na novi proizvod koji je lansiran na tržištu potrošači mogu reagirati na različite načine, odnosno mogu ga prihvatiti ili odbaciti. Zadaća gospodarskog subjekta je da pronađe načine i da se potruditi da takav proizvod ponudi potrošačima u smislu njegove dostupnosti na policama maloprodajnih objekata, što znači da se mora odraditi kvalitetno maloprodajna distribucija proizvoda. Oni gospodarski subjekti koji su prepoznali važnost mjerenja indeksa distribucije novog proizvoda na tržištu, kao jednog od alata pomoću kojeg se upravlja proizvodom, moći će na vrijeme reagirati u smislu poboljšanja njegove pozicije u maloprodajnim objektima.Također će dobiti i uvid u stvarnu situaciju prisutnosti njihovog novog proizvoda na tržištu što će nadalje biti i pokazatelj kvalitete rada prodajne operative koja je isto dobila u zadatak. Ovim radom objašnjeni su važni elementi kod uvođenja novog proizvoda i koji utječu na rezultat poslovanja na konkretnom primjeru.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija