Pregled bibliografske jedinice broj: 526716
Od segregacije do integracije- Na putu prema inkluziji
Od segregacije do integracije- Na putu prema inkluziji // 11th Days of Mate Demarin: EXPECTATIONS, ACHIEVEMENTS AND PROSPECTS IN THEORY AND PRACTICE OF EARLY AND PRIMARY EDUCATION / Jurčević Lozančić, Anka (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 91-102 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 526716 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Od segregacije do integracije- Na putu prema inkluziji
(From segregation to integration- On a way to inclusion)
Autori
Dragojević, Davorka ; Horvatić, Sanja ; Lisak, Natalija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
11th Days of Mate Demarin: EXPECTATIONS, ACHIEVEMENTS AND PROSPECTS IN THEORY AND PRACTICE OF EARLY AND PRIMARY EDUCATION
/ Jurčević Lozančić, Anka - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010, 91-102
ISBN
978-953-7210-29-8
Skup
11th Days of Mate Demarin: EXPECTATIONS, ACHIEVEMENTS AND PROSPECTS IN THEORY AND PRACTICE OF EARLY AND PRIMARY EDUCATION
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 11.11.2010. - 13.11.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
inkluzija; prava; obrazovna politika; kvaliteta
(inclusion; right; educational policy; quality)
Sažetak
Inkluzija, u obrazovnom procesu, nije samo pitanje uključivanja učenika s teškoćama, već podrazumijeva uključivanje sve školske djece koja su u nekom smislu različita i koja zahtijevaju prilagođivanje nastavnih metoda i tehnika (OECD, 2007). Inkluzija pretpostavlja višu razinu uvažavanja djece s teškoćama, tj. razinu na kojoj su djeca uvažavana zbog onoga što jesu. Zahvaljujući promjenama u obrazovnim politikama zadnjih dvadeset godina, sve veći broj učenika s teškoćama uključen je u redovan sustav odgoja i obrazovanja. Njihovim uključivanjem omogućuje im se jednako pravo na školovanje, a njihovim vršnjacima bez teškoća pruža se mogućnost učenja o toleranciji, prihvaćanju i jednakosti. Kako bi se inkluzivna filozofija zaista implementirala u praksu, ona zahtijeva kolektivnu odgovornost svih članova društva. Prikazom nekih razmišljanja, zaključaka, rezultata i problema u istraživanjima usmjerenim na stavove prema inkluziji, ali i na evaluaciju obrazovnih postignuća učenika u inkluzivnim školama, ovaj rad ukazat će na činjenicu kako teza inkluzivnog odgoja i obrazovanja pridonosi unaprjeđivanju kvalitete odgojno-obrazovnog sustava u cijelosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
013-0000000-2354 - Programi intervencija i neki okolinski čimbenici edukacijskog uključivanja
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Natalija Lisak Šegota
(autor)