Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 526716

Od segregacije do integracije- Na putu prema inkluziji


Dragojević, Davorka; Horvatić, Sanja; Lisak, Natalija
Od segregacije do integracije- Na putu prema inkluziji // 11th Days of Mate Demarin: EXPECTATIONS, ACHIEVEMENTS AND PROSPECTS IN THEORY AND PRACTICE OF EARLY AND PRIMARY EDUCATION / Jurčević Lozančić, Anka (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 91-102 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 526716 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Od segregacije do integracije- Na putu prema inkluziji
(From segregation to integration- On a way to inclusion)

Autori
Dragojević, Davorka ; Horvatić, Sanja ; Lisak, Natalija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
11th Days of Mate Demarin: EXPECTATIONS, ACHIEVEMENTS AND PROSPECTS IN THEORY AND PRACTICE OF EARLY AND PRIMARY EDUCATION / Jurčević Lozančić, Anka - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010, 91-102

ISBN
978-953-7210-29-8

Skup
11th Days of Mate Demarin: EXPECTATIONS, ACHIEVEMENTS AND PROSPECTS IN THEORY AND PRACTICE OF EARLY AND PRIMARY EDUCATION

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 11.11.2010. - 13.11.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
inkluzija; prava; obrazovna politika; kvaliteta
(inclusion; right; educational policy; quality)

Sažetak
Inkluzija, u obrazovnom procesu, nije samo pitanje uključivanja učenika s teškoćama, već podrazumijeva uključivanje sve školske djece koja su u nekom smislu različita i koja zahtijevaju prilagođivanje nastavnih metoda i tehnika (OECD, 2007). Inkluzija pretpostavlja višu razinu uvažavanja djece s teškoćama, tj. razinu na kojoj su djeca uvažavana zbog onoga što jesu. Zahvaljujući promjenama u obrazovnim politikama zadnjih dvadeset godina, sve veći broj učenika s teškoćama uključen je u redovan sustav odgoja i obrazovanja. Njihovim uključivanjem omogućuje im se jednako pravo na školovanje, a njihovim vršnjacima bez teškoća pruža se mogućnost učenja o toleranciji, prihvaćanju i jednakosti. Kako bi se inkluzivna filozofija zaista implementirala u praksu, ona zahtijeva kolektivnu odgovornost svih članova društva. Prikazom nekih razmišljanja, zaključaka, rezultata i problema u istraživanjima usmjerenim na stavove prema inkluziji, ali i na evaluaciju obrazovnih postignuća učenika u inkluzivnim školama, ovaj rad ukazat će na činjenicu kako teza inkluzivnog odgoja i obrazovanja pridonosi unaprjeđivanju kvalitete odgojno-obrazovnog sustava u cijelosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
013-0000000-2354 - Programi intervencija i neki okolinski čimbenici edukacijskog uključivanja

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Natalija Lisak Šegota (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dragojević, Davorka; Horvatić, Sanja; Lisak, Natalija
Od segregacije do integracije- Na putu prema inkluziji // 11th Days of Mate Demarin: EXPECTATIONS, ACHIEVEMENTS AND PROSPECTS IN THEORY AND PRACTICE OF EARLY AND PRIMARY EDUCATION / Jurčević Lozančić, Anka (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 91-102 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Dragojević, D., Horvatić, S. & Lisak, N. (2010) Od segregacije do integracije- Na putu prema inkluziji. U: Jurčević Lozančić, A. (ur.)11th Days of Mate Demarin: EXPECTATIONS, ACHIEVEMENTS AND PROSPECTS IN THEORY AND PRACTICE OF EARLY AND PRIMARY EDUCATION.
@article{article, author = {Dragojevi\'{c}, Davorka and Horvati\'{c}, Sanja and Lisak, Natalija}, editor = {Jur\v{c}evi\'{c} Lozan\v{c}i\'{c}, A.}, year = {2010}, pages = {91-102}, keywords = {inkluzija, prava, obrazovna politika, kvaliteta}, isbn = {978-953-7210-29-8}, title = {Od segregacije do integracije- Na putu prema inkluziji}, keyword = {inkluzija, prava, obrazovna politika, kvaliteta}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Dragojevi\'{c}, Davorka and Horvati\'{c}, Sanja and Lisak, Natalija}, editor = {Jur\v{c}evi\'{c} Lozan\v{c}i\'{c}, A.}, year = {2010}, pages = {91-102}, keywords = {inclusion, right, educational policy, quality}, isbn = {978-953-7210-29-8}, title = {From segregation to integration- On a way to inclusion}, keyword = {inclusion, right, educational policy, quality}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font