Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 526519

Marketing mode u industriji tekstila i odjeće


Grilec Kaurić, Alica
Marketing mode u industriji tekstila i odjeće // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, XXI (2009) (2009), 2; 219-234 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 526519 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing mode u industriji tekstila i odjeće
(Fashion Marketing in Textile and Clothing Industry)

Autori
Grilec Kaurić, Alica

Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) XXI (2009) (2009), 2; 219-234

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
marketing; moda; industrija tekstila i odjeće; upravljanje markama
(marketing; fashion; textile and clothing industry; brand management)

Sažetak
Marketing mode istražuje povezanost modnog dizajna i marketinga uključujući razvoj, promociju, prodajne i cjenovne aspekte u industriji mode. Uspješni marketinški menadžeri svjesni su da su ključni elementi marketinga mode prepoznavanje potrošačkih trendova, izgradnja jakih marki i stvaranje pozitivnog imidža proizvođača. Kako bi se projicirao budući razvoj marketinga u industriji tekstila i odjeće Republike Hrvatske, provedeno je izviđajno istraživanje putem osobnih intervjua sa stručnjacima koji samostalno upravljaju marketinškim odjelima ili, ukoliko ne postoje takvi odjeli, upravljaju poduzećima koja proizvode tekstil i/ili odjeću, te donose sve odluke vezane za provođenje marketinških aktivnosti. Istraživanje je pokazalo da se u hrvatskoj industriji tekstila i odjeće u nedovoljnoj mjeri primjenjuje marketing unatoč rastućoj važnosti upravljanja markama. Zbog nedovoljnih marketinških znanja i neodgovarajućeg upravljanja markama razvoj marke u industriji mode postaje jednim od kritičnih čimbenika u uspješnom poslovanju u industriji tekstila i odjeće.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Alica Grilec Kaurić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grilec Kaurić, Alica
Marketing mode u industriji tekstila i odjeće // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, XXI (2009) (2009), 2; 219-234 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Grilec Kaurić, A. (2009) Marketing mode u industriji tekstila i odjeće. Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, XXI (2009) (2), 219-234.
@article{article, author = {Grilec Kauri\'{c}, Alica}, year = {2009}, pages = {219-234}, keywords = {marketing, moda, industrija tekstila i odje\'{c}e, upravljanje markama}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {XXI (2009)}, number = {2}, issn = {0353-4790}, title = {Marketing mode u industriji tekstila i odje\'{c}e}, keyword = {marketing, moda, industrija tekstila i odje\'{c}e, upravljanje markama} }
@article{article, author = {Grilec Kauri\'{c}, Alica}, year = {2009}, pages = {219-234}, keywords = {marketing, fashion, textile and clothing industry, brand management}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {XXI (2009)}, number = {2}, issn = {0353-4790}, title = {Fashion Marketing in Textile and Clothing Industry}, keyword = {marketing, fashion, textile and clothing industry, brand management} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font