Pregled bibliografske jedinice broj: 526519
Marketing mode u industriji tekstila i odjeće
Marketing mode u industriji tekstila i odjeće // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, XXI (2009) (2009), 2; 219-234 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 526519 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing mode u industriji tekstila i odjeće
(Fashion Marketing in Textile and Clothing Industry)
Autori
Grilec Kaurić, Alica
Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) XXI (2009)
(2009), 2;
219-234
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
marketing; moda; industrija tekstila i odjeće; upravljanje markama
(marketing; fashion; textile and clothing industry; brand management)
Sažetak
Marketing mode istražuje povezanost modnog dizajna i marketinga uključujući razvoj, promociju, prodajne i cjenovne aspekte u industriji mode. Uspješni marketinški menadžeri svjesni su da su ključni elementi marketinga mode prepoznavanje potrošačkih trendova, izgradnja jakih marki i stvaranje pozitivnog imidža proizvođača. Kako bi se projicirao budući razvoj marketinga u industriji tekstila i odjeće Republike Hrvatske, provedeno je izviđajno istraživanje putem osobnih intervjua sa stručnjacima koji samostalno upravljaju marketinškim odjelima ili, ukoliko ne postoje takvi odjeli, upravljaju poduzećima koja proizvode tekstil i/ili odjeću, te donose sve odluke vezane za provođenje marketinških aktivnosti. Istraživanje je pokazalo da se u hrvatskoj industriji tekstila i odjeće u nedovoljnoj mjeri primjenjuje marketing unatoč rastućoj važnosti upravljanja markama. Zbog nedovoljnih marketinških znanja i neodgovarajućeg upravljanja markama razvoj marke u industriji mode postaje jednim od kritičnih čimbenika u uspješnom poslovanju u industriji tekstila i odjeće.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb
Profili:
Alica Grilec Kaurić
(autor)