Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 526516

Marketing u tekstilnoj i odjevnoj industriji


Grilec, Alica
Marketing u tekstilnoj i odjevnoj industriji, 2009., magistarski rad, Ekonomski Fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 526516 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing u tekstilnoj i odjevnoj industriji
(Marketing in Textile and Clothing Industry)

Autori
Grilec, Alica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski Fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
10.03

Godina
2009

Stranica
124

Mentor
Vranešević, Tihomir

Neposredni voditelj
Ujević, Darko

Ključne riječi
marketing; tekstilna i odjevna industrija
(marketing; textile and clothing industry)

Sažetak
Tekstilna i odjevna industrija bez marketinga nema mogućnost razvoja i napretka. U radu su testirane hipoteze o primjeni marketinga, upravljanju markama i trenutnom stanju u marketinškim odjelima tekstilne i odjevne industrije Republike Hrvatske.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Grilec, Alica
Marketing u tekstilnoj i odjevnoj industriji, 2009., magistarski rad, Ekonomski Fakultet, Zagreb
Grilec, A. (2009) 'Marketing u tekstilnoj i odjevnoj industriji', magistarski rad, Ekonomski Fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Grilec, Alica}, year = {2009}, pages = {124}, keywords = {marketing, tekstilna i odjevna industrija}, title = {Marketing u tekstilnoj i odjevnoj industriji}, keyword = {marketing, tekstilna i odjevna industrija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Grilec, Alica}, year = {2009}, pages = {124}, keywords = {marketing, textile and clothing industry}, title = {Marketing in Textile and Clothing Industry}, keyword = {marketing, textile and clothing industry}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font