Pregled bibliografske jedinice broj: 526442
Utjecaj nastavnih sredstava u kognitivnom području učenja
Utjecaj nastavnih sredstava u kognitivnom području učenja, 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 526442 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj nastavnih sredstava u kognitivnom području učenja
(The Influence of the teaching Aids and Media on cognitive Domain of Learning)
Autori
Đurković, Suzana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
01.06
Godina
2011
Stranica
61
Mentor
Borić, Edita
Neposredni voditelj
Škugor, Alma
Ključne riječi
nastavna sredstva; kognitivno područje učenja; stožac iskustva; Prirodna i društvo
(teaching aids and media; cognitive area of teaching; cone of learning; Science and society)
Sažetak
Nastava Prirode i društva u razrednoj nastavi utječe na učenikovo intelektualno i socijalno-emocijonalno razvijanje. Kako je jedan od ciljeva prirode i društva osvijestiti učenika na složenost, raznolikost i međusobnu povezanost čimbenika koji okružuju čovjeka, zadatak svakog učitelja je primjeren i kvalitetan odabir nastavnih sredstava. Promjene u društvu su nagle i česte i dolazi do promjena u odgoju i obrazovanju, a time i do poboljšanja izbora načina učenja. Učitelj organizira nastavni proce, odabire pouzdane izvore znanja, a učenik kao subjekt nastave odgaja se za samostalnost. Kako bih provjerila korištenje nastavnih sredstava na sa satu provedeno je i istraživanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Borić, Edita, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek