Pregled bibliografske jedinice broj: 525987
Slušanje kao aktivnost glazbene nastave rane školske dobi
Slušanje kao aktivnost glazbene nastave rane školske dobi, 2011., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 525987 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Slušanje kao aktivnost glazbene nastave rane školske dobi
(Listening to music as an activity of teaching in easrly school age)
Autori
Radić, Marijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
04.07
Godina
2011
Stranica
39
Mentor
Dobrota, Snježana
Ključne riječi
glazbena nastava; slušanje; glazbene sposobnosti
(music education; listening; music abilities)
Sažetak
U ovom radu su ispitani stavovi učitelja o aktivnosti slušanja u nastavi glazbe. Temeljni zadatak je bio utvrditi provode li učitelji na odgovarajući metodički način aktivnost slušanja te kakvi su njihovi stavovi o utjecaju aktivnosti slušanja na razvoj glazbenih sposobnosti kod djece rane školske dobi. Rezultati ovog istraživanja potvrđuju da učitelji u velikoj mjeri provode aktivnost slušanja na metodički odgovarajući način, međutim potrebno je naglasiti da postoje i sudionici koji ne provode određene sastavnice aktivnosti slušanja. Što se tiče utjecaja aktivnosti slušanja na razvoj glazbenih sposobnosti djece, učitelji smatraju kako slušanje ima veliki utjecaj na razvoj takvih sposobnosti. Naši rezultati potvrđuju tezu da bi slušanju glazbe trebalo pripasti središnje mjesto u glazbenoj nastavi, jer se samo slušanjem glazbe može upoznati glazba i razviti glazbeni ukus i kritičan odnos prema glazbi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija