Pregled bibliografske jedinice broj: 525980
Zastupljenost plesa u glazbenoj nastavi
Zastupljenost plesa u glazbenoj nastavi, 2011., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 525980 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zastupljenost plesa u glazbenoj nastavi
(Representation of dance in music education)
Autori
Matković, Tiha
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
05.09
Godina
2011
Stranica
57
Mentor
Dobrota, Snježana
Ključne riječi
ples kao izvannastavna i izvanškolska aktivnosti; ples u glazbenoj nastavi; zastupljenost plesa
(dance as an extracurricular and free time activity; dancing in Music teaching; representation of the dance)
Sažetak
U ovom istraživanju se ispituju stavovi osnovnoškolske populacije prema bavljenju plesom kao izvannastavnoj i izvanškolskoj aktivnosti, te zastupljenost plesa u Glazbenoj kulturi i u svakodnevnom životu. Ispitani su samo oni učenici koji se bave plesom te se nastojalo utvrditi utječe li spol na njihovu odluku o bavljenju plesom i stilom koji preferiraju, koliko je ples zastupljen u glazbenoj nastavi, kao izvannastavna i izvanškolska aktivnost, te koliko vole plesati. Rezultati potvrđuju značajan utjecaj spola na bavljenje plesom te odabir stila, u ovom istraživanju jazz dance-a, i to u korist djevojčica. Nadalje, rezultati ukazuju da učenici imaju pozitivan stav prema plesu, a zanimljivo je i da velika većina djece koja se bavi plesom, uživa u njemu te bi voljela ostvariti plesnu karijeru. Primjećeno je da je ples u nastavi glazbene kulture zapostavljen. Također i plesu kao izvannastavnoj aktivnosti nije posvećeno dovoljno pažnje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija