Pregled bibliografske jedinice broj: 525974
Brojalica kao glazbeni izraz djeteta rane školske dobi
Brojalica kao glazbeni izraz djeteta rane školske dobi, 2011., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 525974 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Brojalica kao glazbeni izraz djeteta rane školske dobi
(Nursery Rhyme as Musical Expression of Early School-age Child)
Autori
Matković, Dunja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
05.09
Godina
2011
Stranica
40
Mentor
Dobrota, Snježana
Ključne riječi
glazba; glazbena nastava; ritam; brojalica; glazbene sposobnosti
(music; music education; rhythm; nursery rhyme; musical abilities)
Sažetak
U radu se prikazuje mjesto i uloga brojalice u glazbenoj nastavi rane školske dobi. Empirijski dio rada bavi se istraživanjem stavova učitelja prema brojalicama, te njihovom zastupljenošću u nastavi nižih razreda osnovne škole. Istražen je utjecaj godina staža i mjesta boravka na zastupljenost brojalica u nastavi, te utjecaj mjesta boravka na razloge zbog kojih ih učitelji primjenjuju kao i na izvore koje koriste u njihovoj realizaciji. Rezultati pokazuju kako učitelji generalno imaju pozitivan stav prema brojalicama, međutim nije potvrđen utjecaj mjesta boravka niti godina staža na njihovu zastupljenost u nastavi. Nije uočena statistički značajna razlika između sudionika iz grada i sela s obzirom na izvore koje koriste u realizaciji brojalica, niti s obzirom na razloge njihove primjene, osim u slučaju razvijanja djetetove mašte. Nastavak istraživanja mogao bi se temeljiti na istraživanju mogućih razloga takvog stanja u praksi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija