Pregled bibliografske jedinice broj: 525965
Koncepcija glazbene nastave rane školske dobi
Koncepcija glazbene nastave rane školske dobi, 2011., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 525965 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Koncepcija glazbene nastave rane školske dobi
(The conception of music education of early school age)
Autori
Ivanda, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
06.09
Godina
2011
Stranica
36
Mentor
Dobrota, Snježana
Ključne riječi
glazbena nastava; glazbene sposobnosti; glazbene aktivnosti; učitelji.
(music education; musical ability; musical activities; teachers)
Sažetak
U radu se razmatra koncepcija glazbene nastave u nižim razredima osnovne škole. U empirijskom dijelu rada istražen je utjecaj godina staža na kvalitetu provođenja glazbene nastave, zatim stavovi učitelja o važnosti samog predmeta, te opremljenost škola glazbenim nastavnim pomagalima. Rezultati pokazuju utjecaj godina staža na kvalitetu provođenja glazbenih aktivnosti, na način da su mlađi učitelji kvalitetnije glazbeno educirani. Nadalje, svi učitelji, bez obzira na godine radnog staža, smatraju kako je glazbena nastava važna za cjelokupni razvoj djeteta, ali uočavaju i slabu opremljenost škola nastavnim pomagalima za realizaciju glazbene nastave.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija