Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 525950

Interpretacija bajke u integracijsko-korelacijskom sustavu nastave hrvatskoga jezika u mlađoj školskoj dobi


Blekić, Ivana
Interpretacija bajke u integracijsko-korelacijskom sustavu nastave hrvatskoga jezika u mlađoj školskoj dobi, 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek


CROSBI ID: 525950 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Interpretacija bajke u integracijsko-korelacijskom sustavu nastave hrvatskoga jezika u mlađoj školskoj dobi
(The interpretation of fairy tales in the integration-correlation system of teaching the Croatian language at a younger school age)

Autori
Blekić, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
01.09

Godina
2011

Stranica
72

Mentor
Berbić Kolar, Emina

Neposredni voditelj
Krumes Šimunović, Irena

Ključne riječi
integracija; korelacija; integracijsko-korelacijski nastavni sustav
(integration; correlation; integration-correlation for the educational system)

Sažetak
Rad govori o ulozi suvremenog nastavnog sustava pri interpretaciji bajke. Polazište je diplomskog rada anketa provedena na uzorku od osam učitelja razredne nastave. Istraživanjem se nastojalo doći do podataka koliko često učitelji primjenjuju taj nastavni sustav, primjenjuju li ga uopće te treba li im edukacija o integracijsko-korelacijskom nastavnom sustavu. Drugi je dio istraživanja eksperimentalni dio čiji je cilj bio potvrditi da se i integracijsko-korelacijskim nastavnim sustavom može uspješno obraditi bajka. Eksperiment je potvrdio kako suvremeni metodički sustav ima važnu ulogu u odgoju i obrazovanju djece te da su učitelji i učenici za njega spremni samo treba volje kako bi se on realizirao. Cilj diplomskog rada jest osvijestiti potrebu učitelja za poznavanjem više metodičkih sustava kako bi nastava bila zanimljiva, a učenici aktivniji i zadovoljniji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Irena Krumes (mentor)

Avatar Url Emina Berbić Kolar (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Blekić, Ivana
Interpretacija bajke u integracijsko-korelacijskom sustavu nastave hrvatskoga jezika u mlađoj školskoj dobi, 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
Blekić, I. (2011) 'Interpretacija bajke u integracijsko-korelacijskom sustavu nastave hrvatskoga jezika u mlađoj školskoj dobi', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bleki\'{c}, Ivana}, year = {2011}, pages = {72}, keywords = {integracija, korelacija, integracijsko-korelacijski nastavni sustav}, title = {Interpretacija bajke u integracijsko-korelacijskom sustavu nastave hrvatskoga jezika u mla\djoj \v{s}kolskoj dobi}, keyword = {integracija, korelacija, integracijsko-korelacijski nastavni sustav}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bleki\'{c}, Ivana}, year = {2011}, pages = {72}, keywords = {integration, correlation, integration-correlation for the educational system}, title = {The interpretation of fairy tales in the integration-correlation system of teaching the Croatian language at a younger school age}, keyword = {integration, correlation, integration-correlation for the educational system}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font