Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 525070

Računalna pismenost i druge osobine studenata kao prediktori njihova uspjeha u tečajevima za e-učenje


Jadrić, Mario
Računalna pismenost i druge osobine studenata kao prediktori njihova uspjeha u tečajevima za e-učenje, 2010., doktorska disertacija, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin


CROSBI ID: 525070 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Računalna pismenost i druge osobine studenata kao prediktori njihova uspjeha u tečajevima za e-učenje
(COMPUTER LITERACY AND OTHER DISPOSITIONS OF STUDENTS AS PREDICTORS OF THEIR SUCCESS IN E-LEARNING COURSES)

Autori
Jadrić, Mario

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Fakultet organizacije i informatike

Mjesto
Varaždin

Datum
22.12

Godina
2010

Stranica
244 + XLII

Mentor
Bubaš, Goran ; Hutinski Željko

Ključne riječi
e-učenje; računalna pismenost
(e-learning; computer literacy)

Sažetak
Istraživanje provedeno u okviru ove doktorske disertacije dalo je doprinos u području e-učenja koje se provodi u hibridnim obrazovnim uvjetima na visokoškolskim obrazovnim ustanovama u Hrvatskoj. U radu su utvrđeni temeljni faktori koji određuju profile studenata koji pristupaju tečajevima za e-učenje te su identificirani činitelji koji utječu na uspjeh studenata u tečajevima za e-učenje. Nadalje, za potrebe istraživanja razvijen je pouzdan instrument s prediktivnim mogućnostima koji obuhvaća veći broj skala za samoprocjenu studenata u tečajevima za e-učenje. Prvi dio rada temelji se na istraživanju novije literature iz područja e-učenja te utvrđivanju koji se faktori i specifični činitelji koji utječu na uspjeh studenata u konkretnim tečajevima za e-učenje najčešće pojavljuju u teorijskim i empirijskim radovima drugih autora. Temeljem teorijskih spoznaja kreiran je upitnik koji je primijenjen na polaznicima dvaju tečaja za e-učenje koji su bili sastavni dio hibridnih kolegija na Ekonomskom fakultetu u Splitu. Faktorskom analizom provedenom na prikupljenim podacima ekstrahirani su temeljni faktori koji određuju profil studenata koji pristupaju tečajevima za e-učenje, te je analizirana njihova povezanost, kao i povezanost specifičnih činitelja s uspjehom u tečaju za e-učenje. Instrument korišten u ovoj fazi istraživanja pokazao je dobru pouzdanost i prediktivne mogućnosti, te je njegova primjena testirana na ispitanicima nešto drukčijega profesionalnog usmjerenja. U trećoj studiji provedenoj na Fakultetu organizacije i informatike u Varaždinu potvrđeni su faktori koji određuju profil studenata koji pristupaju tečajevima za e-učenje dobiveni temeljem istraživanja provedenog na Ekonomskom fakultetu u Splitu. Instrument je u ovoj fazi pokazao dobru pouzdanost. Međutim, njegove prediktivne mogućnosti bile su slabije u odnosu na istraživanja provedena u prvoj i drugoj studiji. Zadnja faza istraživanja odnosila se na provjeru prediktivnih mogućnosti instrumenta u istraživanju nakon što se tvrdnje formuliraju tako da se odnose na konkretan tečaj za e-učenje. Rezultati empirijskog istraživanja pokazali su kako je instrument pouzdan te da je moguće postići bolje prediktivne mogućnosti instrumenta nakon prilagodbe tvrdnji. U okviru disertacije prikazani su i rezultati istraživanja povezanosti ponašanja studenata u sustavu za e-učenje i njihova uspjeha ostvarenog u tečaju za e-učenje. Također, korištenjem metode modeliranja strukturnim jednadžbama na prvim dvjema studijama testiran je model povezanosti uloženog truda, predznanja i vještina studenata sa uspjehom ostvarenim u tečaju za e-učenje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
016-0000000-1746 - Komunikacijske vještine i tehnologije u komunikaciji Internetom i e-obrazovanju (Bubaš, Goran, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Goran Bubaš (mentor)

Avatar Url Željko Hutinski (mentor)

Avatar Url Mario Jadrić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jadrić, Mario
Računalna pismenost i druge osobine studenata kao prediktori njihova uspjeha u tečajevima za e-učenje, 2010., doktorska disertacija, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Jadrić, M. (2010) 'Računalna pismenost i druge osobine studenata kao prediktori njihova uspjeha u tečajevima za e-učenje', doktorska disertacija, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jadri\'{c}, Mario}, year = {2010}, pages = {244 + XLII}, keywords = {e-u\v{c}enje, ra\v{c}unalna pismenost}, title = {Ra\v{c}unalna pismenost i druge osobine studenata kao prediktori njihova uspjeha u te\v{c}ajevima za e-u\v{c}enje}, keyword = {e-u\v{c}enje, ra\v{c}unalna pismenost}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jadri\'{c}, Mario}, year = {2010}, pages = {244 + XLII}, keywords = {e-learning, computer literacy}, title = {COMPUTER LITERACY AND OTHER DISPOSITIONS OF STUDENTS AS PREDICTORS OF THEIR SUCCESS IN E-LEARNING COURSES}, keyword = {e-learning, computer literacy}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font