Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 524942

KUPOVNO PONAŠANJE I ZADOVOLJSTVO KUPACA ČIPSA OD JABUKE ROBNE MARKE VELI'S


Hunjak, Velimir
KUPOVNO PONAŠANJE I ZADOVOLJSTVO KUPACA ČIPSA OD JABUKE ROBNE MARKE VELI'S, 2011., diplomski rad, Agronomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 524942 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
KUPOVNO PONAŠANJE I ZADOVOLJSTVO KUPACA ČIPSA OD JABUKE ROBNE MARKE VELI'S
(Consumers behavior and satisfaction with Veli's“ brand apple chips)

Autori
Hunjak, Velimir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Agronomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
19.07

Godina
2011

Stranica
40

Mentor
Mesić, Željka

Ključne riječi
čips od jabuke; potrošači; anketa; Zagreb
(apple chips; consumers; survey; Zagreb market)

Sažetak
Čips od jabuke robne marke „Veli's“ je novost na domaćem tržištu i za sada ne postoje podaci o tome u kojoj su mjeri potrošači upoznati i zadovoljni s proizvodom i na koji način ga doživljavaju. Cilj ovog istraživanje bio je utvrditi obilježja potrošnje čipsa od jabuke robne marke „Veli's“ na zagrebačkom tržištu te utvrditi stavove i zadovoljstvo potrošača prema ovom proizvodu. S ciljem identifikacije kupovnih i potrošačkih preferencija kupaca čipsa od jabuke robne marke „Veli's“ provedeno je anketno ispitivanje među potrošačima u Gradu Zagrebu. Rezultati istraživanja su pokazali da se čips od jabuke kupuje i konzumira najčešće jednom mjesečno iz razloga jer je zdrava grickalica finog okusa. Ispitanici ga najčešće kupuju u drogerijama (DM, BIPA) i supermarketima (Konzum, Müller i dr.). Od vanjskih obilježja čipsa od jabuke ispitanicima je najvažnija cijena (prosječna ocjena 4, 01), preporuka (3, 83) i marka proizvoda (3, 75) dok su veličina i dizajn pakiranja manje važna obilježja pri odabiru čipsa od jabuke (prosječne ocjene 3, 56 i 3, 52). Najvažnija unutarnja svojstva čipsa od jabuke su okus (prosječna ocjena 4, 79) i tvrdoća odnosno hruskavost čipsa (4, 52). Manje važna organoleptička svojstva su miris (4, 44) i boja čipsa od jabuke (3, 66). Čips od jabuke robne marke „Veli's“ u budućnosti namjerava kupovati i konzumirati više od polovice ispitanika (62%), dok će ga približno trećina ispitanika vjerojatno kupovati. Cjenovna spremnost ispitanika je u skladu sa sadašnjom maloprodajnom cijenom čipsa od jabuke robne marke „Veli's“. Istraživanje je pokazalo da ispitanici imaju pozitivan stav o čipsu od jabuke te da postoji zanimanje i potražnja za ovim proizvodom na zagrebačkom tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Željka Mesić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hunjak, Velimir
KUPOVNO PONAŠANJE I ZADOVOLJSTVO KUPACA ČIPSA OD JABUKE ROBNE MARKE VELI'S, 2011., diplomski rad, Agronomski fakultet, Zagreb
Hunjak, V. (2011) 'KUPOVNO PONAŠANJE I ZADOVOLJSTVO KUPACA ČIPSA OD JABUKE ROBNE MARKE VELI'S', diplomski rad, Agronomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Hunjak, Velimir}, year = {2011}, pages = {40}, keywords = {\v{c}ips od jabuke, potro\v{s}a\v{c}i, anketa, Zagreb}, title = {KUPOVNO PONA\v{S}ANJE I ZADOVOLJSTVO KUPACA \v{C}IPSA OD JABUKE ROBNE MARKE VELI'S}, keyword = {\v{c}ips od jabuke, potro\v{s}a\v{c}i, anketa, Zagreb}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Hunjak, Velimir}, year = {2011}, pages = {40}, keywords = {apple chips, consumers, survey, Zagreb market}, title = {Consumers behavior and satisfaction with Veli's“ brand apple chips}, keyword = {apple chips, consumers, survey, Zagreb market}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font