Pregled bibliografske jedinice broj: 524942
KUPOVNO PONAŠANJE I ZADOVOLJSTVO KUPACA ČIPSA OD JABUKE ROBNE MARKE VELI'S
KUPOVNO PONAŠANJE I ZADOVOLJSTVO KUPACA ČIPSA OD JABUKE ROBNE MARKE VELI'S, 2011., diplomski rad, Agronomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 524942 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
KUPOVNO PONAŠANJE I ZADOVOLJSTVO KUPACA ČIPSA OD JABUKE ROBNE MARKE VELI'S
(Consumers behavior and satisfaction with Veli's“ brand apple chips)
Autori
Hunjak, Velimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Agronomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
19.07
Godina
2011
Stranica
40
Mentor
Mesić, Željka
Ključne riječi
čips od jabuke; potrošači; anketa; Zagreb
(apple chips; consumers; survey; Zagreb market)
Sažetak
Čips od jabuke robne marke „Veli's“ je novost na domaćem tržištu i za sada ne postoje podaci o tome u kojoj su mjeri potrošači upoznati i zadovoljni s proizvodom i na koji način ga doživljavaju. Cilj ovog istraživanje bio je utvrditi obilježja potrošnje čipsa od jabuke robne marke „Veli's“ na zagrebačkom tržištu te utvrditi stavove i zadovoljstvo potrošača prema ovom proizvodu. S ciljem identifikacije kupovnih i potrošačkih preferencija kupaca čipsa od jabuke robne marke „Veli's“ provedeno je anketno ispitivanje među potrošačima u Gradu Zagrebu. Rezultati istraživanja su pokazali da se čips od jabuke kupuje i konzumira najčešće jednom mjesečno iz razloga jer je zdrava grickalica finog okusa. Ispitanici ga najčešće kupuju u drogerijama (DM, BIPA) i supermarketima (Konzum, Müller i dr.). Od vanjskih obilježja čipsa od jabuke ispitanicima je najvažnija cijena (prosječna ocjena 4, 01), preporuka (3, 83) i marka proizvoda (3, 75) dok su veličina i dizajn pakiranja manje važna obilježja pri odabiru čipsa od jabuke (prosječne ocjene 3, 56 i 3, 52). Najvažnija unutarnja svojstva čipsa od jabuke su okus (prosječna ocjena 4, 79) i tvrdoća odnosno hruskavost čipsa (4, 52). Manje važna organoleptička svojstva su miris (4, 44) i boja čipsa od jabuke (3, 66). Čips od jabuke robne marke „Veli's“ u budućnosti namjerava kupovati i konzumirati više od polovice ispitanika (62%), dok će ga približno trećina ispitanika vjerojatno kupovati. Cjenovna spremnost ispitanika je u skladu sa sadašnjom maloprodajnom cijenom čipsa od jabuke robne marke „Veli's“. Istraživanje je pokazalo da ispitanici imaju pozitivan stav o čipsu od jabuke te da postoji zanimanje i potražnja za ovim proizvodom na zagrebačkom tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Ekonomija